China: Compania Tesla a prezentat un Model 3 restilizat, cu o autonomie mai mare de rulare

Tesla Model 3 Sursă foto: Unsplash

Tesla a prezentat vineri un Model 3 restilizat, fabricat în China, cu o autonomie mai mare, fiind pentru prima dată când producătorul auto lansează un nou model în China înaintea Statelor Unite, scrie Reuters.

Noul model, care este construit la uzina Tesla din Shanghai, vine cu un preț de pornire cu 12% mai mare decât cel al modelului anterior, de bază în China. Acesta va fi exportat și pe alte piețe din Asia, Europa și Orientul Mijlociu.

În același timp, Tesla a redus prețurile pentru modelele sale premium Model S și Model X cu aproximativ între 14% și 21%, în China și SUA, cele mai mari două piețe ale sale.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Creșterea prețului de bază pentru Model 3, cel mai bine vândut model al Tesla după Y, ar putea contribui la protejarea marjelor de profit. Dar reducerile de preț pentru modelele sale de vârf au subliniat presiunea continuă cu care se confruntă producătorii de vehicule electrice, în special în China, unde Tesla a declanșat un război al prețurilor cu rivalii chinezi, inclusiv cu liderul industriei BYD, la începutul acestui an.

Noul Model 3 este prima modificare adusă de Tesla gamei sale de mașini de masă de când a lansat best-seller-ul său global, Model Y, în 2020.

Tesla nu a anunțat o dată de lansare a noului Model 3 pe piața din SUA, unde oferă în prezent reduceri de peste 5.000 de dolari la unele dintre aceste vehicule aflate în stoc. Modelul 3 este asamblat, de asemenea, în Fremont, California.

Lansare în premieră în China

Tesla plănuiește să prezinte cel mai recent Model 3 la un târg comercial din Beijing sâmbătă, iar unele dintre noile sale caracteristici, inclusiv un afișaj în spate pentru pasagerii de pe bancheta din spate, păreau să vizeze cumpărătorii chinezi de automobile.

Tesla a declarat că mașina are, de asemenea, un sistem acustic mai bun, un interior mai confortabil și airbaguri suplimentare. Imaginile de la exterior au arătat mici modificări care au conferit sedanului o parte frontală mai elegantă și faruri noi.

Noul Model 3 promite, de asemenea, o autonomie mai mare. Versiunea standard are o autonomie de 606 km, pe baza standardelor de testare din China.

Aceasta este cu aproximativ 9% mai mare decât modelul de bază pe care îl înlocuiește în China.

Tesla a declarat că a început să primească comenzi și că va începe livrările în China în trimestrul al patrulea. De asemenea, ia comenzi și pe alte piețe unde exportă din Shanghai, inclusiv Germania, Japonia, Malaezia, Australia și Noua Zeelandă.

Noul Model 3 ar trebui să se vândă bine în afara Chinei, unde există mai puțină concurență în domeniul vehiculelor electrice, a declarat Yale Zhang, director general la firma de consultanță Automotive Foresight din Shanghai.

“Dar în China, am văzut deja o mulțime de modele noi care au apărut de la salonul auto (de la Shanghai) din aprilie, cu caracteristici similare și chiar mai bune și prețuri mai mici”, a adăugat el.

Proiectul “Highland”

Reuters a anunțat pentru prima dată în noiembrie anul trecut că Tesla dezvoltă un Model 3 modernizat într-un proiect cu numele de cod “Highland”. Persoanele implicate în proiect au declarat că acesta vizează reducerea costurilor de producție și creșterea atractivității modelului.

Tesla nu a oferit detalii despre bateria noului Model 3, dar o persoană care cunoaște caracteristicile a declarat că este vorba despre aceeași baterie de la CATL pentru modelul de bază.

Autonomia mai mare este rezultatul eliminării greutății și al îmbunătățirii profilului mașinii, astfel încât aceasta să se confrunte cu o rezistență mai mică la vânt, a adăugat persoana respectivă. Nu a existat niciun comentariu imediat din partea Tesla cu privire la baterie.

În China, Model 3 concurează cu Seal de la BYD, Zeekr 001 de la Geely, ET5 de la Nio și P7i de la Xpeng. Xpeng tocmai a anunțat împrumuturi cu dobândă zero și upgrade-uri gratuite pentru această mașină.

Tesla a declarat că va prezenta noul model și la Salonul Auto de la Munchen, putând astfel să fure din atenția producătorilor auto germani precum Volkswagen și Mercedes. Aceștia sunt așteptați să anunțe o serie de noi vehicule electrice, în parte ca răspuns la piața chineză în schimbare rapidă.

În China, noul Model 3 pornește de la 259.900 yuani (35.807 dolari). În Germania, acesta începe de la 42.990 de euro (46.670 de dolari). Tesla a declarat că va începe livrările în Europa la sfârșitul lunii octombrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.