Ciolacu, după întâlnirea cu delegația Grupului Renault: I-am asigurat pe investitorii francezi că vor primi sprijinul Guvernului pentru a-și consolida proiectele aici, în România

Marcel Ciolacu, Denis Le Vot Sursă foto: Guvern Facebook

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, în urma unei întâlniri cu reprezentanții Renault, că vor primi sprijinul Guvernului pentru a-și consolida proiectele aici, în România.

Premierul a discutat joi cu delegația Grupului Renault, condusă de Denis Le Vot, CEO Dacia worldwide și Președintele consiliului de administrație al Automobile Dacia S.A., despre planurile de extindere a investițiilor în România.

„Adaptarea la tehnologiile verzi ale viitorului, preocuparea pentru lansarea de noi modele sunt argumente solide pentru dezvoltarea industriei auto, cu o contribuție semnificativă în economia României. Dacia este un brand național cu istorie, dar și cu viitor. Susținem economia românească! I-am asigurat pe investitorii francezi că vor primi sprijinul Guvernului pentru a-și consolida proiectele aici, în România”, a scris Marcel Ciolacu, pe pagina sa de Facebook.

Sursă foto: Guvern Facebook

Comentarii

  1. Probabil mai mult sprijin decât evitarea oricărei concurente nu cred ca visau sa primească …Deși, de la guvernul lui Nicu și Marcel te poți aștepta la orice.

    Producătorii germani de automobile care au dorit sa investească in România au fost fugăriți. Producătorii japonezi, de asemenea.

    Ungaria care nu avea industrie auto a procedat fix invers, iar de concurenta au profitat consumatorii.

    Dace Renault se muta cu totul in Maroc economia României intra intr-o criza de nu știe cum sa mai iasă !

  2. Asta inca nu a inteles nici acum ca Dacia nu mai apartine romanilor.Ceausescu a platit pentru patent iar noi am dat fabrica.degeaba, doar pentru a pastra un nume. Se vede clar nivelul slab al marcii. Si astia mereu pun conditii iar noi, imdeiat plecam capul la ele.

    • „Patentul” lui Ceaușescu expirase în 1980. De aceea apăruse Dacia 1310 și tot ceea ce a urmat. Ne îndepărtam din ce în ce mai mult de ceea ce însemna o masină modernă. Dacă acum nivelul mărcii este slab, închipuie-ți cum ar fi arătat fără Renault. Vezi la ruși, s-au întors cu 20-30 de ani în urmă. Fără ABS, EGR, etc. No problem, vodca să fie ieftină!!!

  3. cu noua Dacia, i-am scos din faliment iar ei s-au dus în Maroc sa fabrice haturi de cămilă.
    După dispariția motoarelor de 1,4 benzina și disel, Dacia fabrica numai motoare slabe și scump iar vânzările au luat-o în jos.
    Geaba facilități, arunci orzul pe gâște, nea Ciolacu….
    Japonezii nu v-au plăcut, știe Tudose mai bine…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *