Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a anunțat vineri că a preluat, joi, 6 februarie, contractul pentru completarea Studiului de Fezabilitate și realizarea Proiectului Tehnic al Autostrăzii A3 Ploiești – Brașov.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul, transferat de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – C.N.A.I.R, are o valoare de 46,5 milioane lei (fără TVA) și include:

  • Revizuirea/completarea Studiului de Fezabilitate (cu termen de finalizare aprilie 2025)
  • Realizarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire – PAC (termen 6 luni)
  • Elaborarea Proiectului Tehnic de Execuție – PTE (cu termen 6 luni)

„Am început o analiză a documentației pe care am preluat-o și am solicitat proiectantului, Consitrans S.R.L, o actualizare a graficului de realizare a acestui proiect pentru a verifica în ce măsură poate fi respectat. Ne propunem să lansăm în licitație sectorul de Autostradă Cristian – Codlea din județul Brașov”, a declarat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

CNIR și proiectantul Consitrans derulează de la sfârșitul anului trecut contractul pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii A13 Brașov – Bacău, iar cu ocazia preluării celui de-al doilea contract, proiectantul a subliniat: „Consitrans va continua buna colaborare pentru a găsi soluțiile optime de continuare a proiectării pentru Autostrada Ploiești – Brașov și asigură Beneficiarul și publicul că va preda o documentație de calitate”.

Conform Analizei Multi Criteriale de traseu, proiectul Autostrăzii A3 Ploiești – Brașov, cu o lungime de 112 kilometri, are ca punct de pornire zona de sud a municipiului Ploiești, în continuarea segmentului A3 București – Ploiești și include sectorul A3 Râșnov – Cristian, deschis circulației în 2020, iar punctul final va fi la Codlea, în zona nord-vest a Brașovului. La Codlea, Autostrada A3 se va conecta, printr-un nod de mare viteză, cu A13 Sibiu – Făgăraș – Brașov, respectiv A13 Brașov – Bacău.