irectorul general al Mondelez International, Dirk Van de Put, a declarat marți, într-un interviu acordat Reuters Newsmaker, că producătorul biscuiților Oreo și-a retras reclamele de pe Twitter după ce Elon Musk, patronul Tesla a achiziționat site-ul de socializare.
“Ceea ce am văzut recent, de când a fost anunțată schimbarea pe Twitter, este că volumul discursurilor care incită ură a crescut semnificativ”, a spus Van de Put. “Am simțit că există riscul ca publicitatea noastră să apară alături de mesaje greșite.”
“În consecință, am decis să luăm o pauză și o pauză până când acest risc va fi cât mai mic posibil”, a spus el.
Săptămâna trecută, Twitter a concediat jumătate din forța sa de muncă, deoarece agenții de publicitate și-au retras cheltuielile pe fondul îngrijorărilor legate de moderarea conținutului. Constructorii auto (Volkswagen, Audi, Stellantis, Ford și General Motors), General Mills (care face cerealale Cheerios și Lucky Charms), compania aviatică United Airlines și Pfizer, din industria farmaceutică, se numără printre companiile care au oprit reclamele.
Twitter, care a pierdut mulți membri ai echipei sale de comunicare, nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii.
Van de Put a adăugat că Mondelez, care produce, printre altele, li bomboanele de ciocolată Cadbury și Milka, se așteaptă la un sezon de sărbători puternic. Consumatorul din Europa, cea mai mare piață a Mondelez, este în prezent ceea ce îl îngrijorează cel mai mult, a adăugat el.