Compania Amazon își extinde tehnologia de scanare a palmelor dincolo de magazinele alimentare și lansează o versiune concepută pentru lumea afacerilor, scrie CNBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Amazon One Enterprise reambalează sistemul de plată al companiei bazat pe scanarea palmei ca instrument de autentificare care le permite angajaților corporațiilor să își treacă mâna pentru a intra într-un birou sau pentru a accesa informații sensibile, cum ar fi datele financiare sau înregistrările de resurse umane.

Printre companiile care au semnat deja pentru tehnologia biometrică se numără IHG Hotels and Resorts, producătorul de turnicheți Boon Edam și Kone, un furnizor de scări rulante și lifturi. Amazon nu a dezvăluit prețurile pentru acest serviciu, care este disponibil în avanpremieră în SUA începând de luni.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Amazon prezintă serviciul ca fiind o soluție mai ieftină și mai sigură pentru întreprinderi, în comparație cu instrumentele tradiționale de securitate și autentificare, precum insignele sau parolele.

“Companiile apreciază confidențialitatea și confortul pentru utilizatorii lor, care pot accesa locații fizice și active software doar cu o mișcare a palmei”, a declarat Dilip Kumar, un vicepreședinte care supervizează Amazon Web Services Applications, într-un comunicat.

Amazon a debutat cu sistemul său de plăți biometrice în 2020. Tehnologia a fost concepută inițial ca o modalitate prin care cumpărătorii să plătească pentru cumpărături prin trecerea mâinii. A fost implementată în magazinele alimentare Whole Foods, în unele magazine de proximitate Go și în mai multe supermarketuri Fresh. Locurile de sport și de divertisment au adoptat, de asemenea, tehnologia, la fel ca și unele restaurante Panera Bread și câteva locații Starbucks.

Grupurile de advocay au criticat serviciul din cauza preocupărilor legate de confidențialitate și securitate, susținând că acesta duce la o supraveghere sporită. Amazon spune că recunoașterea palmei este mai privată decât alte sisteme biometrice “deoarece nu poți determina identitatea unei persoane uitându-te la o imagine a palmei sale”. De asemenea, compania susține că nu captează datele de achiziție de la scanările colectate de magazinele care nu aparțin Amazon.