Compania de beneficii extrasalariale Pluxee anunță că îl numește pe Gabor Olajos, în prezent Chief Operating Officer pentru Pluxee Bulgaria, în funcția de Country Managing Director pentru Pluxee România & Bulgaria, mandatul său începând cu 22 iulie 2024.
El va ocupa poziția deținută anterior de Manuel Fernandez Amezaga, care a preluat rolul de Chief Revenue Growth Officer pentru America Latină (Zona Spaniolă) și a devenit parte a Comitetului Executiv Global.
Cu peste 20 de ani de experiență în vânzări și managementul afacerilor, Gabor Olajos face parte din echipa Pluxee din 2001, când s-a alăturat entității din Ungaria (pe atunci Sodexo Ungaria). Din rolul său de director de vânzări la Pluxee Ungaria, Gabor a jucat un rol important în consolidarea poziției de lider a companiei. În 2016, Gabor Olajos s-a alăturat echipei din România în calitate de Sales Director și a avut o contribuție esențială în procesul de tranziție digitală a companiei, de la voucherele tradiționale, pe hârtie, la cele electronice. În același timp, el a implementat o strategie bazată pe date pentru eficientizarea vânzărilor și a contribuit la consolidarea poziției de lider a companiei în special în sectorul de turism, unde cota de piață a companiei a crescut la peste 50%. În 2021, Gabor Olajos a fost promovat în funcția de Chief Operating Officer pentru Pluxee Bulgaria, continuând dezvoltarea business-ului și susținând procesul de schimbare al companiei în vederea digitalizării tichetelor de masă. Sub conducerea sa, Pluxee Bulgaria a făcut tranziția la un mod de lucru digital, ceea ce a dus la o creștere de zece ori a afacerilor, asigurând totodată cu succes trecerea la noua identitate de brand.
Marius Popescu, Sales Director Pluxee România, îi va succeda lui Gabor Olajos și va fi promovat în funcția de Country Operating Director pentru Pluxee Bulgaria.
În rolul de Country Operating Director al Pluxee Bulgaria, compania l-a numit pe Marius Popescu, care a deținut anterior poziția de Sales Director în România. Cu o vechime de peste 24 de ani în cadrul companiei, Marius a jucat un rol cheie în transformarea digitală a portofoliului de produse al companiei, având în același timp un rol strategic în implementarea unor parteneriate importante precum cel cu MyBenefits, platforma de loializare si beneficii pentru angajati și The Happiness Index, platformă bazată pe neuroștiințe care ajută organizațiile să măsoare principalii factori de implicare și fericire a angajaților pentru a-și îmbunătăți strategia de resurse umane.