Compania de curierat Sameday Group, parte din grupul eMAG, a înregistrat în 2023 o creștere de 25% a cifrei de afaceri comparativ cu 2022, depășind 1 miliard de lei.
În 2023, numărul de magazine online care au ales să lucreze cu Sameday a crescut cu 43% comparativ cu anul precedent, ajungând la peste 24.000.
„Anul 2023 a fost pentru Sameday un capitol important din evoluția companiei, pentru că am cules roadele investițiilor pe care le-am făcut în ultima perioadă. Cu mândrie remarcăm o creștere semnificativă în toate sectoarele de activitate, confirmând angajamentul nostru constant față de inovație, calitate și îmbunătățirea experienței clienților. Retrospectiva acestui an abundent în realizări ne motivează să continuăm să definim standardele în industria de curierat și să oferim soluții logistice care să sprijine dezvoltarea ecosistemului eCommerce – curierat la nivel de regiune”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
La nivel de grup, Sameday a investit anul precedent peste 100 de milioane de lei, cele mai mari sume fiind direcționate către implementarea de soluții tehnologice, capacitatea de procesare și rețeaua easybox.
Compania a livrat în 2023 peste 41 de milioane de colete prin intermediul rețelei easybox, o creștere de 47% față de anul anterior.
La finalul anului 2023, rețeaua transfrontalieră easybox număra 5.009 unități. În România, rețeaua de lockere include 3.903 de unități, disponibile în 464 de localități, în timp ce în Ungaria sunt 700 de lockere în 281 de localități, iar Bulgaria acoperă 61 de localități cu 406 lockere.
În acest an, compania are în plan să investească peste 300 de milioane de lei, iar cei mai mulți bani vor fi direcționați către extinderea rețelei easybox, tehnologie și optimizarea capacității și vitezei de procesare și livrare.