Compania de curierat Sameday are o nouă aplicație prin care clienții pot urmări mai ușor comanda 

sameday easybox Sursa foto: Facebook/Sameday

Compania de IT & digital marketing Zitec, specializată în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, anunță dezvoltarea aplicației mobile Sameday dedicată destinatarilor, potrivit unui comunicat de presă.

Conform comunicatului, printre funcționalități se remarcă urmărirea live a unei livrări, posibilități extinse de redirecționare sau reprogramare a livrării, dar și posibilitatea de plată a unui colet direct din aplicație.

„Deși numărul de colete manipulate în fiecare zi este în continuă creștere, având în vedere expansiunea pieței de eCommerce din România, procesul de urmărire al comenzilor după ridicarea de către curier nu este întotdeauna unul foarte transparent sau flexibil. În acest context, Sameday a decis implementarea unei aplicații mobile care simplifică și îmbunătățește considerabil experiența de livrare”, transmite compania.

„Împreună am implementat o soluție care adresează în mod eficient nevoile consumatorilor digitali privind gestionarea coletelor în curs de livrare, într-un mod rapid, flexibil și previzibil”, a declarat Iulian Oprea, Mobile Director, Zitec.

Aplicația oferă transparență și vizibilitate sporită asupra procesului de livrare, precum și opțiuni diverse pentru reprogramare și redirecționare a livrărilor:

  • Parcursul coletului poate fi urmărit în timp real pe harta disponibilă în aplicație cu până la 2 ore înainte de predarea coletului.
  • Coletul poate fi redirecționat către un easybox sau o altă adresă de livrare.
  • Opțiunea de prelungire a termenului limită de ridicare a comenzilor din lockere easybox.
  • Livrarea poate fi amânată cu până la cel mult 5 zile față de data prestabilită.

Una dintre funcționalitățile aplicației este și introducerea plății cu cardul a comenzii înainte de primirea acesteia. Astfel, în cazul în care s-a optat pentru plata ramburs, clientul poate sta liniștit în cazul în care nu dispune de cash, pentru că acum poate plăti direct din aplicație. De asemenea, clienții pot să-și vadă istoricul livrărilor din ultimele 60/90 de zile și au opțiuni pentru a salva mai multe adrese (utile pentru redirecționarea coletelor), dar și un easybox preferat.

Sursa foto: Facebook/Sameday

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *