Compania de IT & digital marketing Zitec, specializată în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, anunță dezvoltarea aplicației mobile Sameday dedicată destinatarilor, potrivit unui comunicat de presă.

Conform comunicatului, printre funcționalități se remarcă urmărirea live a unei livrări, posibilități extinse de redirecționare sau reprogramare a livrării, dar și posibilitatea de plată a unui colet direct din aplicație.

„Deși numărul de colete manipulate în fiecare zi este în continuă creștere, având în vedere expansiunea pieței de eCommerce din România, procesul de urmărire al comenzilor după ridicarea de către curier nu este întotdeauna unul foarte transparent sau flexibil. În acest context, Sameday a decis implementarea unei aplicații mobile care simplifică și îmbunătățește considerabil experiența de livrare”, transmite compania.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

„Împreună am implementat o soluție care adresează în mod eficient nevoile consumatorilor digitali privind gestionarea coletelor în curs de livrare, într-un mod rapid, flexibil și previzibil”, a declarat Iulian Oprea, Mobile Director, Zitec.

Aplicația oferă transparență și vizibilitate sporită asupra procesului de livrare, precum și opțiuni diverse pentru reprogramare și redirecționare a livrărilor:

  • Parcursul coletului poate fi urmărit în timp real pe harta disponibilă în aplicație cu până la 2 ore înainte de predarea coletului.
  • Coletul poate fi redirecționat către un easybox sau o altă adresă de livrare.
  • Opțiunea de prelungire a termenului limită de ridicare a comenzilor din lockere easybox.
  • Livrarea poate fi amânată cu până la cel mult 5 zile față de data prestabilită.

Una dintre funcționalitățile aplicației este și introducerea plății cu cardul a comenzii înainte de primirea acesteia. Astfel, în cazul în care s-a optat pentru plata ramburs, clientul poate sta liniștit în cazul în care nu dispune de cash, pentru că acum poate plăti direct din aplicație. De asemenea, clienții pot să-și vadă istoricul livrărilor din ultimele 60/90 de zile și au opțiuni pentru a salva mai multe adrese (utile pentru redirecționarea coletelor), dar și un easybox preferat.