Compania de publicitate Omnicom recomandă clienţilor să suspende temporar promovarea pe Twitter / Omnicom are peste 5.000 de clienţi în 70 de ţări, inclusiv McDonald’s şi Apple

Twitter Sursă foto: Unsplash

Compania de publicitate şi marketing Omnicom Group a recomandat clienţilor să-şi întrerupă cheltuielile pe Twitter, pe termen scurt, potrivit unui memoriu intern văzut de Reuters.

Omnicom are peste 5.000 de clienţi în 70 de ţări, inclusiv McDonald’s şi Apple.

Nota nu a menţionat clienţii după nume şi nu este clar dacă vreunul dintre ei a întrerupt cheltuielile publicitare pe Twitter.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Mişcarea, relatată pentru prima dată de site-ul de ştiri tehnologice The Verge, subliniază un scepticism tot mai mare în rândul agenţiilor şi mărcilor cu privire la viitorul site-ului de microblogging de la preluarea de către Elon Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

CEO-ul Tesla a învinuit grupurile de drepturi civile care fac lobby pe lângă agenţii de publicitate de pe Twitter să boicoteze serviciul până când Musk clarifică modul în care va controla dezinformarea şi discursurile instigatoare la ură asupra serviciului pentru scăderea ”masivă” a veniturilor.

”Abilitatea Twitter de a-şi menţine nivelul anterior al măsurilor de siguranţă şi eficacitatea mărcii pare a fi împiedicată pe termen imediat. Deşi OMG consideră că este puţin probabil ca acest lucru să aibă ca rezultat un mediu cu risc semnificativ mai mare pentru agenţii de publicitate, riscul de a fi asociat cu conţinut nesigur ar putea creşte şi, ca atare, ar trebui luat în considerare atunci când se decide utilizarea platformei”, potrivit notificării.

Vânzările de reclame au reprezentat peste 90% din veniturile Twitter în trimestrul al doilea.

Luna trecută, producătorul american de automobile General Motors a declarat că a oprit temporar publicitatea plătită pe Twitter.