Creștere puternică a înscrierilor zilnice pe Netflix în SUA, după ce au intrat în vigoare măsurile împotriva partajării parolelor

netflix, tv Sursa foto: Pexels

Înscrierile zilnice pe Netflix au crescut în Statele Unite, în primele zile după intrarea în vigoare a măsurilor luate de gigantul de streaming împotriva partajării parolelor pe 23 mai, au arătat datele firmei de cercetare Antenna, citate de Reuters, scrie News.ro.

Căutând noi modalităţi de a câştiga bani pe o piaţă saturată şi într-o economie dificilă, Netflix a decis să reglementeze partajarea parolelor contului cu prietenii şi familia, o schimbare drastică pentru o companie, care a postat cândva pe Twitter „Dragostea este partajarea unei parole”.

Netflix estimase că peste 100 de milioane de gospodării şi-au furnizat parolele de conectare persoanelor din afara caselor lor.

Analize Economedia

În conformitate cu noile reguli, utilizatorii din SUA pot adăuga un membru din afara casei lor, pentru o taxă suplimentară de 8 dolari pe lună.

Calculele sale par să fi dat roade, deoarece compania a înregistrat aproape 100.000 de înscrieri zilnice atât pe 26 mai, cât şi pe 27 mai, potrivit Antenna.

Netflix, care şi-a extins măsurile în peste 100 de ţări, nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii a Reuters.

Pionierul streamingului video a cunoscut cele mai mari patru zile de achiziţii de utilizatori din SUA după ce schimbarea a intrat în vigoare, în cei 4-1/2 ani în care Antenna a acoperit compania.

Creşterea recentă a numărului de înscrieri a depăşit, de asemenea, nivelurile observate în timpul restricţiilor iniţiale din SUA pentru Covid-19 din martie şi aprilie 2020, potrivit Antenna, care obţine date de la colectori de date terţi care urmăresc chitanţele de achiziţii online, detaliile de credit, de debit şi date bancare cu permisiuni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Pana la urma, problema cu adevarat ingrijoratoare e ca Netflix-ul(si orice alt serviciu de streaming, in general) < 1%(real ar fi <0.01%, minim, dar ne limitam la 'mere mortal') ca pret decat valoarea timpului pierdut dizolvandu-te in fata ecranelor.

    (universal valabil pt. orice alt mod de-a pierde timpul dar ne limitam la cazul de fata : platesti ca sa pierzi bani, cunoastere, fericire reala)

    Ca tot ne aflam pe un site de economie : Hai sa ne gandim la cat valoreaza toata sandramaua de streaming(HBO, Disney, Amazon, Neflix, Apple) in 'om-ore'(man-hours) …

    Faceti o media geometrica. Distragere placuta !

    (de erati mai harnici, arata si site-ul asta mai a 'ourworldindata' … — bine, nu ne comparam cu Oxford, nu ? Dar de ce nu ?

  2. P.S. : Adaugati la rezultatul calculului din comentariul precedent si banii platiti de fiecare(suma tuturor) pt. a pierde timpul, ca sa fie socoteala completa …

    Dar partea Leului o au Autoturismele Personale. (Socoteala asta e Sfanta, nu indrazneste s-o faca nimeni;
    gresim cu toti, platim cu toti, mi se pare foarte corect)

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.