În fața penuriei de semiconductori și pentru a asigura producția unora dintre cele mai populare modele (Clio, Captur și Arkana), Renault nu va mai oferi oglinzi rabatabile electric, scrie BFM TV.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Este vorba de o echipare care nu pare să mobilizeze tehnologii foarte avansate, dar care are totuși nevoie de un lot de cipuri. În contextul penuriei mondiale, Renault a ales să livreze mașinile cu oglinzile retrovizoare de bază, care pot fi ajustate electric, dar trebuie rabatate cu mâna.

Mai multe modele sunt vizate: Clio și Captur, respectiv mărcile aflate pe locul 2 și lase în topul vânzărilor de vehicule noi în Franța, precum și modeul foarte așteptat – SUV coupe Arkana.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Un episod care amintește de Peugeot 308 sau de Mercedes, unde clinenții pot renunța la o serie de echipamente în schimbul unei reduceri de prețuri. “Dacă un client nu este de acord cu această ofertă, poate renunța la contract”, a precizat un purtător de cuvânt al Mercedes.

Iar penuria de semiconductori afectează atât sectorul premium cât și mărcile low-cost. În iunie, Dacia a ales să livreze Dusterul fără sistemele de navigație.

Aceste soluții caută un răspuns la o situație din ce în ce mai critică. Stellantis a anunțat spre exemplu închiderea uzinei Opel din Eisenach, în Germania, până la începutul lui 2022. O revenire la normal nu este așteptată înainte de 2023.