Clienții magazinelor cora din București și Cluj pot avea cumpărăturile aduse la ușa clienților în cel mult 90 de minute cu ajutorul FAN Courier. Cele două companii au semnat un parteneriat, iar livrarea va fi făcută prin serviciul Express FAN Delivery.
Cum funcționează sistemul?
Comenzile trebuie să fie de cel puțin 70 de lei și sunt plasate în aplicația FAN Delivery, unde sunt listate peste 10.000 de produse din hipermarketul fizic cora. Echipele FAN Delivery asigură livrarea în maximum 90 de minute.
Contravaloarea transportului va fi de numai 1 leu în primele 60 de zile calendaristice de la lansarea serviciului FAN Delivery pentru cora. Serviciul este disponibil pentru început în București și Cluj, plasarea comenzilor fiind posibilă zilnic între orele 08:00 – 21:00. Vor fi incluse în opțiunea de comandă cu livrare rapidă și magazinele de conveniență cora Urban din București.
”Dincolo de reducerea timpilor de livrare, efortul nostru se canalizează asupra oferirii de produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile și am convingerea că parteneriatul cu FAN Delivery este benefic pentru consumatori”, a spus Claudia Badea, eCommerce and Cross-Channel Director, cora România.
“Parteneriatul cu cora Romania reconfirmă utilitatea și eficiența serviciului pus la dispoziția clienților prin intermediul FAN Delivery. cora este unul dintre partenerii relevanți din retailul românesc alături de care dorim să creștem și să ajungem în cât mai multe gospodării din România. Chiar dacă mai avem puțin până împlinim un an de activitate, FAN Delivery a demonstrat deja că vine în întâmpinarea nevoilor clienților și îi ajută să salveze timp prețios, alegând livrarea rapidă acasă a produselor de care au nevoie.”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.
Pentru a optimiza serviciul de comenzi online, cora a lansat anul acesta noul site www.cora.ro. În plus, pe lângă cele 10 hipermarketuri, au fost deschise 5 magazine de proximitate, cora Urban.