Dacia a vândut 573.800 de vehicule în 2022, înregistrând o creștere de 6,8% pe o piață în scădere față de 2021, în contextul în care Grupul Renault a vândut anul trecut un total de 2.051.174 vehicule, în scădere cu 5,9% față de anul precedent.
Conform Renault, Dacia și-a confirmat locul 3 pe podiumul european al vânzărilor către clienții particulari, cu o cotă de piață record de 7,6%.
Totodată, Dacia a reprezentat anul trecut 3,7% din vânzările de autoturisme și vehicule comerciale ușoare în Europa (în creștere cu 0,5 puncte față de 2021) și 4,2% din vânzările de autoturisme în Europa (în creștere cu 0,7 puncte față de 2021);
Dacia Sandero cu 229.500 de vânzări, a înregistrat o creștere cu 1,2% față de 2021 și a rămas cel mai bine vândut vehicul pentru clienții retail din Europa din 2017.
Lansat la mijlocul anului 2021, Dacia Spring 100% electric a înregistrat 48.900 de vânzări, în creștere cu 75% față de 2021 și a fost numărul 3 vehicule electrice vândute clienților de retail în Europa..
Dacia Jogger a înregistrat aproape 57.000 de vânzări și a fost numărul 2 din segmentul C (cu excepția SUV-urilor) vândut clienților de retail în Europa.
Dacia Duster, cu 197.100 unități vândute, a raportat o creștere cu 5,8% față de 2021, fiind al 2-lea cel mai bine vândut vehicul pe piața europeană de retail în 2022 și cel mai bine vândut SUV pe piața de retail din 2018.