Dacia anunță că viitorul SUV compact Bigster va fi fabricat la uzina de la Mioveni. Noul SUV va fi lansat în 2025

Dacia, Mioveni Sursa foto: Uzina Dacia-Mioveni / Imagine oficială

Dacia anunță că viitorul model de segment C, bazat pe conceptul Bigster, va fi produs la uzina de la Mioveni, potrivit unui comunicat de presă. Noul SUV va fi lansat în 2025.

Potrivit Autocritica, șeful Dacia, Mihai Bordeanu, mai spune că Sandero și Sandero Stepway vor fi produse în Maroc, iar noua generație Dacia Duster va fi prezentată la finalul lui 2023. Primele exemplare vor ajunge pe străzi în primul trimestru din 2024.

Compania a făcut anunțul în data de 14 ianuarie 2021 privind planul strategic Renaulution de a-și extinde gama de modele și de a-și afirma prezența în segmentul C european.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Dacia transmite că în 2024, va fi produsă și a treia generație a modelului Duster tot la Mioveni. Potrivit companiei, atât viitorul Duster, cât și noul SUV bazat pe conceptul Bigster, sunt dezvoltate pe platforma CMF-B a Renault Group. Această platformă reprezintă un element important în strategia industrială a mărcii Dacia, asigurând dezvoltarea unei game largi de vehicule, cu lungimi de la 4,1 metri la 4,6 metri. 

„Dacia a intrat într-o nouă fază a evoluției sale și se pregătește să abordeze segmentul C, mizând pe aceleași atuuri care au contribuit la succesul actual al mărcii: preocuparea de a răspunde așteptărilor clienților, oferindu-le ceea ce este esențial, la cel mai bun raport prestații/preț”, spune Mihai Bordeanu Director General Automobile Dacia.

Potrivit Dacia, pe această platformă se pot astfel produce vehicule cu tipuri diferite de caroserie: sedan, hatch și SUV din segmentele B și C, cu tracțiune 4×2 sau 4×4, și echipate cu motorizări termice sau hibride, conforme cu evoluția reglementărilor în domeniu. Datorită platformei CMF-B, Dacia dispune de agilitatea necesară pentru dezvoltarea noului său plan produs. 

Compania transmite că, pentru a susține ofensiva în segmentul C, începând din al doilea trimestru al anului 2024, modelul Jogger, inclusiv versiunea Jogger HYBRID 140, va fi produs și în uzina din Tanger (Maroc).   

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: