Suedezii și-au spus părerea. Unul dintre cei mai mari producători auto din Europa are cele mai urâte mașini. Acest lucru se întâmplă în ciuda faptului că marca a investit recent mai mult în design, scrie publicația suedeză CarUp.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Proprietarii de mașini suedezi și-au spus părerea cu privire la mașinile care arată cel mai bine și la cele care nu se ridică la înălțimea așteptărilor în ceea ce privește designul. Rezultatele provin din sondajul anual AutoIndex realizat de Vi Bilägare, cea mai veche și mai mare revistă pentru consumatori despre mașini și șofat din Suedia, lansată în 1930.
În acest sondaj, mii de proprietari de mașini răspund la întrebări despre mașinile lor. Sondajul măsoară totul, de la plăcerea de a conduce și fiabilitate până la design, iar punctajele sunt acordate pe o scară de 1.000. Cu cât punctajul este mai mare, cu atât mașina este mai apreciată.
În fruntea listei se află Polestar. Compania soră a Volvo primește note mari pentru designul său. În scurt timp, Polestar și-a făcut un nume cu un design minimalist și modern, combinând elemente ale limbajului de design Volvo cu tehnologia mașinilor electrice pure. Proprietarii apreciază limbajul de design simplificat și ușor de recunoscut, iar Polestar primește cel mai mare scor în AutoIndex al Vi Bilägare pentru designul său.
Mașinile pe care suedezii le consideră cele mai atractive după aceasta sunt BMW-urile germane. Brandul este cunoscut pentru designul său elegant și sportiv, cu linii clare și detalii pe care mulți le recunosc și le apreciază. BMW se clasează imediat după Polestar, ceea ce arată că limbajul de design clasic încă atrage proprietarii de mașini suedezi.
Dar în partea de jos a listei se află Dacia. Mașinile sunt construite pentru a fi simple și accesibile, iar acest lucru se reflectă în evaluările proprietarilor. Dacia obține cel mai mic scor în ceea ce privește designul în AutoIndex. Marca franco-română a investit recent în modele puțin mai îndrăznețe, precum noul Duster. Dar poate că acest lucru nu se reflectă în statistici, notează jurnaliștii de la CarUp.