Daimler nu mai planifică noi dezvoltări de mașini hibrid și se va concentra exclusiv electrice până la sfârșitul deceniului, nu numai motoarele cu combustie pură, ci și mașinile parțial electrificate au o dată de final fixă. Practic, Mercedes, brand dezvoltat de Daimler, renunța la orice intermediar între combustie și electric.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Nu sunt planificate alte noi dezvoltări”, a spus Markus Schäfer la IAA Munchen. „Investițiile au fost făcute, în măsura în care le folosim.” În plus, Schäfer vede complexitatea a două trenuri de propulsie într-un singur vehicul ca „o povară de cost pentru vehicul”.

Mercedes și-a accelerat recent trecerea la mobilitatea electrică și va introduce doar platforme de vehicule pur electrice începând cu 2025. Pentru a ilustra această schimbare, compania Stuttgart și-a subordonat mașinile expuse la München în întregime la electromobilitate: EQE a fost prezentat, împreună cu versiunea AMG a EQS, și, de asemenea, debutul european al EQB și conceptele pentru un G-Class complet electric și un SUV de lux Maybach.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Dar nu toți reprezentanții industriei văd sfârșitul hibrizilor plug-in până la sfârșitul deceniului. CEO-ul ZF, Wolf-Henning Scheider, a declarat pentru Reuters la IAA Munchen că, pe baza propriului său carnet de comenzi, se așteaptă ca PHEV-urile să joace un rol important în electrificarea mobilității individuale „cu mult peste 2030 în multe părți ale lumii”. Scheider anticipează, în schimb, creșterea autonomiei pur electrice mult peste 100 de kilometri.

Și francezii de la Renault au ajuns până la a spune că vor milita împotriva propunerilor Comisiei Europene vizând interzicerea vehiculelor hibride din 2035, în special pentru marca Dacia.

Cu toate acestea, ZF, producătorul german, lucrează și la viitorul pur electric: la IAA, furnizorul a prezentat „Modular eDrive Kit”, un kit de construcție pentru acționări pur electrice. Acesta este destinat să acopere numeroase segmente de vehicule, de la mașini compacte la modele de lux – și să poată implementa soluția potrivită pentru client în jumătate din timpul de dezvoltare.