Daimler renunță la dezvoltarea de mașini hibrid și se va concentra exclusiv pe mașini electrice

Mercedes pixabay.com

Daimler nu mai planifică noi dezvoltări de mașini hibrid și se va concentra exclusiv electrice până la sfârșitul deceniului, nu numai motoarele cu combustie pură, ci și mașinile parțial electrificate au o dată de final fixă. Practic, Mercedes, brand dezvoltat de Daimler, renunța la orice intermediar între combustie și electric.

„Nu sunt planificate alte noi dezvoltări”, a spus Markus Schäfer la IAA Munchen. „Investițiile au fost făcute, în măsura în care le folosim.” În plus, Schäfer vede complexitatea a două trenuri de propulsie într-un singur vehicul ca „o povară de cost pentru vehicul”.

Mercedes și-a accelerat recent trecerea la mobilitatea electrică și va introduce doar platforme de vehicule pur electrice începând cu 2025. Pentru a ilustra această schimbare, compania Stuttgart și-a subordonat mașinile expuse la München în întregime la electromobilitate: EQE a fost prezentat, împreună cu versiunea AMG a EQS, și, de asemenea, debutul european al EQB și conceptele pentru un G-Class complet electric și un SUV de lux Maybach.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Dar nu toți reprezentanții industriei văd sfârșitul hibrizilor plug-in până la sfârșitul deceniului. CEO-ul ZF, Wolf-Henning Scheider, a declarat pentru Reuters la IAA Munchen că, pe baza propriului său carnet de comenzi, se așteaptă ca PHEV-urile să joace un rol important în electrificarea mobilității individuale „cu mult peste 2030 în multe părți ale lumii”. Scheider anticipează, în schimb, creșterea autonomiei pur electrice mult peste 100 de kilometri.

Și francezii de la Renault au ajuns până la a spune că vor milita împotriva propunerilor Comisiei Europene vizând interzicerea vehiculelor hibride din 2035, în special pentru marca Dacia.

Cu toate acestea, ZF, producătorul german, lucrează și la viitorul pur electric: la IAA, furnizorul a prezentat „Modular eDrive Kit”, un kit de construcție pentru acționări pur electrice. Acesta este destinat să acopere numeroase segmente de vehicule, de la mașini compacte la modele de lux – și să poată implementa soluția potrivită pentru client în jumătate din timpul de dezvoltare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: