Afacerile eMAG România au scăzut ușor în 2022 față de anul precedent, de la 5,68 la 5,4 miliarde lei / Dante International, compania care deţine eMAG şi Fashion Days România, a încheiat 2022 cu afaceri de 7,1 miliarde lei, în scădere cu 3%, dar cu profit de 123,7 milioane lei, după pierderi

Tudor Manea_CEO eMAG (Medium)

Cifra de afaceri a retailerului online eMAG România a fost de 5,4 miliarde lei în 2022, în scădere ușoară de la afaceri de 5,68 miliarde lei, în 2021, conform datelor transmise de companie la solicitarea Economedia.

Dante International, compania care cuprinde eMAG România, o parte din vânzările din eMAG Ungaria și Bulgaria, și Fashion Days, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 7,1 miliarde lei, în scădere cu 3,3% față de 2021, dar cu profit în creștere cu 168%, de 123,7 milioane lei, de la o pierdere de 181,8 milioane lei în 2021. Numărul de angajați a scăzut cu 10%, la 3.309 persoane, de la 3.668 persoane în anul precedent.

Conform companiei, anul trecut, eMAG a investit 1,123 miliarde de lei, urcând investițiile totale din ultimii doi ani la peste 2 miliarde de lei, pentru cele 9 milioane de clienți din România, Ungaria și Bulgaria. Investițiile în tehnologie clienți s-au ridicat anul trecut la 164 milioane de lei.

În Ungaria și Bulgaria, eMAG a investit 450 de milioane de lei, de șase ori mai mult față de anul precedent. Aceste investiții s-au canalizat către logistică, dar și către îmbunătățirea serviciilor și diversificarea ofertei cu ajutorul sellerilor din Marketplace.

Numărul antreprenorilor înscriși pe eMAG a ajuns la 54.000 în întreaga regiune. Odată cu accelerarea programului cross-border în 2022, peste 5.000 de selleri din România vând în Ungaria, iar 2.500 în Bulgaria.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *