Retailerul de articole sportive Decathlon se va extinde semnificativ pe piaţa germană, intenţionând să ajungă la peste 150 de magazine până la finalul lui 2027, de la 86 în prezent, transmite DPA, citată de Agerpres.
Compania franceză vrea să investească până la 100 milioane de euro în deschiderea de noi magazine şi în modernizarea unităţilor existente, ceea ce va duce potenţial la crearea a mii de noi locuri de muncă, a declarat şeful subsidiarei Decathlon din Germania, Arnaud Sauret, pentru DPA.
Chiar în acest an Decathlon intenţionează să inaugureze două noi magazine, în Potsdam şi în Hamburg. De asemenea, compania se va extinde şi în alte oraşe din Germania, cum ar fi Nürnberg, Freiburg, Rostock, Oberhausen, şi în regiunea Kassel.
În pofida incertitudinilor economice şi a inflaţiei, care i-a determinat pe mulţi cumpărători să-şi reducă achiziţiile, Decathlon vede ca oportunitate creşterea spaţiilor vacante disponibile în centrele oraşelor. Stefan Kaiser, directorul Decathlon responsabil cu extinderea, firma vrea să profite de aceste spaţii vacante pentru a ajunge mai aproape de clienţii săi.
Noile magazine vor fi deschise în zonele comerciale în zonele pietonale, iar în Munchen va fi deschisă o unitate specializată pe echipament montan.
Piaţa germană de articole sportive este extrem de competitivă şi este evaluată la miliarde de euro, liderul fiind Intersport, cu venituri anuale de aproximativ 3,5 miliarde de euro, urmat de Sport 2000, cu 2,95 miliarde de euro. Comparativ, Decathlon a generat venituri de aproximativ 1,1 miliarde de euro.
Sauret a descris extinderea ca parte a strategiei Decathlon de a-şi spori cota de piaţă şi cifra de afaceri, deşi nu a dat publicităţii cifre exacte.