Digi Communications N.V. a înregistrat, în primul semestru al anului 2024, venituri consolidate de 921,3 milioane de euro, în creştere cu 13% faţă de cele din perioada similară a anului anterior, potrivit unui comunicat publicat la BVB, citat de Agerpres. În al doilea trimestru al acestui an, veniturile consolidate (incluzând venituri şi alte câştiguri) au fost de de 474,7 milioane de euro, cu 13,4% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
„Prima jumătate a anului a marcat un moment semnificativ, deoarece am depăşit pragul de 25 de milioane de clienţi, determinată de o creştere impresionantă de 23,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut pe segmentul de telecomunicaţii mobile pe piaţa spaniolă şi de 50,6% pe segmentul de internet fix. Iniţiativele noastre recente vor alimenta şi mai mult această tendinţă în viitor, deoarece acum suntem bine poziţionaţi pentru a face tranziţia de la un operator de reţea mobilă virtuală la un operator complet de reţea mobilă în Spania, permiţându-ne să lansăm propria noastră infrastructură mobilă. În plus, achiziţiile noastre strategice recent anunţate ne vor permite să ne consolidăm poziţia atât pe pieţele mature, cât şi pe cele emergente, susţinând traiectoria noastră de creştere organică”, a declarat Serghei Bulgac, CEO Digi Communications, citat în comunicat.
În T2 2024, Digi Communications şi-a continuat traiectoria de creştere la nivelul întregului portofoliu de servicii, înregistrând o creştere anuală de 14%, ajungând la 25,534 milioane RGU în România, Spania şi Italia. Oferta diversificată a companiei include servicii de telefonie mobilă şi fixă, servicii de internet fix şi televiziune cu plată. În România, Digi operează o reţea de fibră optică de ultimă generaţie pentru soluţii de telecomunicaţii fixe şi mobile, internet fix şi divertisment. În Spania, Digi oferă servicii de telefonie mobilă, internet şi telefonie fixă, iar în Italia, Grupul oferă servicii de telefonie mobilă.
Divizia de telefonie mobilă a furnizat cele mai multe unităţi generatoare de venituri (RGU) din cadrul Grupului, reprezentând 47% din totalul de RGU la nivelul celor trei pieţe în care Digi activează. Menţinând ritmul de creştere din trimestrele anterioare, în T2 2024 segmentul de telefonie mobilă a înregistrat o creştere a RGU la 11,961 milioane, o apreciere de 19% comparativ cu T2 2023, reprezentând clienţii de telefonie mobilă din România, Spania şi Italia.
În România, segmentul de servicii de telefonie mobilă a ajuns la 6,207 milioane RGU la sfârşitul T2 2024, o creştere de 15,1% faţă de T2 2023. Serviciile de internet fix au înregistrat în T2 2024 o apreciere de 7,3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 4,712 milioane RGU, în timp ce segmentul de televiziune cu plată prin cablu a crescut cu 3,5% faţă de T2 2023, până la 5,773 milioane RGU. Numărul total de RGU de pe piaţa din România a ajuns la 17,561 milioane de clienţi la sfârşitul T2 2024, o creştere de 8% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2023.