Din 15 februarie vor apărea bilete şi abonamente care integrează linia de tren Gara de Nord – Otopeni cu metroul şi cu transportul public de suprafaţă

Redacția feb. 5, 2022 2 comentarii
tren cfr calatori

Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, anunţă, vineri, că, din 15 februarie, vor exista bilete şi abonamente care integrează linia de tren Gara de Nord – Otopeni cu metroul şi cu transportul public de suprafaţă, ca prim pas în conceptul trenului metropolitan, scrie News.ro. Biletul unic pentru o zi va costa 20 de lei, iar pentru trei zile 40 de lei.

”În urma discuţiilor dintre Primăria Capitalei prin ADI Transport Public Bucureşti Ilfov, Ministerul Transporturilor şi Metrorex, din 15 februarie vom avea bilete şi abonamente care integrează linia de tren Gara de Nord – Otopeni cu metroul şi cu transportul public de suprafaţă. Este un pas mic în conceptul trenului metropolitan, ca parte a transportului public din zona Bucureşti – Ilfov”, a scris, vineri, pe Facebook, Nicuşor Dan.

Primarul general anunţă că urmează integrarea tarifară a liniei de tren Bucureşti – Ploieşti până la limita judeţului Ilfov.

”Bucureştenii sau ilfovenii care fac naveta zilnică spre sau dinspre Mogoşoaia şi Otopeni (inclusiv angajaţii Aeroportului Otopeni) vor avea la dispoziţie abonamente de o lună, şase luni sau un an, cu care vor putea folosi trenul Gara de Nord – Otopeni, metroul şi transportul public de suprafaţă. Turiştii care ajung în Aeroportul Otopeni vor avea la dispoziţie un bilet unic de 20 de lei pe zi sau un bilet de 40 de lei pentru trei zile, care le oferă acces complet la transportul public de suprafaţă, metrou şi tren de la Gara de Nord la Otopeni”, a mai transmis primarul general.

Potrivit acestuia, integrarea tarifară a transportului public ”e un lucru firesc, care există deja în majoritatea zonelor metropolitane ale capitalelor europene”.

”Reamintesc că anul trecut am introdus în Bucureşti biletul unic STB – Metrorex şi abonamentele comune STB – Metrorex, pentru oricine doreşte să folosească ambele modalităţi de transport public din Capitală”, a mai transmis NIcuşor Dan.

Comentarii

  1. Cred ca ar trebui identificat undeva un loc foarte, foarte aproape de DN 1 si calea ferata Otopeni – Gara de Nord unde sa se construiasca o parcare de tip P&R de 1000 locuri pentru ploiesteni sau cei din traseul DN 1.
    Si unde trenul sa opreasca un minut.
    Si 1000 de autoturisme nu mai intra zilnic in Bucuresti.
    Evident ca o retea de 10 sau 20 de parcari P& R ar mai reduce presiunea auto in Bukarest!
    Dar Domnule Micusor Dan au trecut degeaba doi ani!
    Bateti campii cu gratie!

    • Si ar fi util:
      Pentru toti calatorii care vin in Gara de Nord si doresc sa mearga la Aeroport, sa poata obtine un singur bilet de la Gare de unde urca.
      Si evident un mesaj scurt de informare scris pe oricare bilet emis din Galati, Buzau, Brasov, Constanta, etc.
      Publicitate gratuita chiar!
      Zlel trecute erau doua persoane, venite cu trenul de la Buzau, care au trebuit sa bata Gara de Nord sa ia bilet spre Aeroport.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *