Directorul general al grupului auto francez Renault SA, Luca de Meo, consideră că succesul înregistrat de noul model electric Megane E-Tech EV dovedeşte că Renault a ales strategia corectă prin relansarea sa într-un moment în care industria auto se confruntă cu numeroase provocări, transmite Agerpres, care citează Bloomberg.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Renault a vândut 25.000 de unităţi din noul Megane E-Tech EV în primele trei luni, a declarat Luca de Meo într-un interviu publicat în săptămânalul francez Le Journal du Dimanche. Aceasta în condiţiile în care înmatriculările auto au scăzut în acest an în Franţa.

“Democratizarea automobilului electric se va întâmpla în Europa şi implică produse la preţuri accesibile”, a spus Luca de Meo. Acesta a recunoscut însă că majorarea preţurilor la materialele de care este nevoie pentru producţia de baterii destinate vehiculelor electrice complică lucrurile.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Modelul electric Megane E-Tech EV, care este intens promovat de mass media din Franţa, a fost cel mai mai bine vândut model electric de pe piaţa franceză în luna iulie, potrivit datelor publicate de Avere-France.

Renault mizează pe o serie de noi modele de vehicle electrice pentru a putea concura cu rivalii săi mai mari, precum Volkswagen AG şi Stellantis NV, într-un moment în care producătorii auto din Europa se confruntă cu un deficit de semiconductori şi o inflaţie accelerată care ar putea afecta capacitatea consumatorilor de a cheltui bani pentru vehicule electrice scumpe.

Recent, Renault şi-a îmbunătăţit estimările cu privire la rezultatele pentru întregul an 2022, chiar dacă a înregistrat pierderi nete în primul semestru al anului.

Măsurile de restructurare şi punerea lor în aplicare în ritm susţinut de către Renault încep să dea rezultate, a apreciat şi Daniel Roeska, analist la Bernstein & Co. Cu toate acesta, tendinţa s-ar putea inversa în 2023 deoarece producătorul auto se confruntă cu numeroase obstacole, a adăugat analistul.

La începutul lunii mai, Renault a anunţat că ia în considerare opţiunea creării a două entităţi separate, una dedicată dezvoltării, producţiei şi vânzării de vehicule electrice şi cealaltă dedicată dezvoltării şi producţiei de motoare şi cutii de viteze termice şi hibride de nouă generaţie E-TECH, care va include şi operaţiuni din România.

Renault Group se bazează pe complementaritatea mărcilor sale – Renault – Dacia – Alpine şi Mobilize – şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare. Prezent în peste 130 de ţări şi având peste 170 000 de salariaţi, Grupul a vândut 2,9 milioane de vehicule în 2020.