Disneyland crește din nou prețurile 

disneyland Sursa foto: Pixabay

De la parcarea vehiculelor pentru o zi până la achiziționarea abonamentelor anuale, vizitatorii Disneyland Resort din Anaheim, California, vor plăti mai mult pentru a se bucura de magia lui Mickey Mouse, transmite CNN. Din nou.

Cele mai recente majorări au fost anunțate și au intrat în vigoare miercuri, 11 octombrie. Se întâmplă ca aceasta să fie exact aniversarea de un an a unei creșteri anterioare a prețurilor pentru cele două parcuri tematice din stațiune: clasicul parc Disneyland și mai noul parc California Adventure.

Partea bună a acestei ultime runde de creșteri: nu există nicio creștere a prețului pentru un bilet de o zi, pentru un singur parc, în ceea ce Disneyland numește zilele Tier 0 (care sunt zilele cu cea mai scăzută prezență în mod tradițional): Acest preț rămâne la 104 dolari. Dar multe alte prețuri semnificative cresc, inclusiv pentru alte bilete de o zi, pentru un singur parc.

După cum poate spune orice client obișnuit sau nou-venit la Disney, poate fi un adevărat labirint să navighezi prin toate pachetele, opțiunile și upgrade-urile pentru o vizită.

Prețul final poate varia în funcție de atât de mulți factori: numărul de zile petrecute acolo, numărul de persoane din grupul dumneavoastră și vârstele acestora, momentul în care mergeți, dacă cumpărați opțiunile skip-the-line, dacă mergeți în parcuri, etc. O socoteală finală de cheltuieli este destul de mult unică pentru vizitator, dar iată câteva dintre creșterile de bază:

Bilete pentru o zi, pentru un singur parc, de persoană: După cum am menționat anterior, biletele de nivel 0 rămân la 104 $. Dacă în schimb mergeți în ziua de nivel 1, vă va costa 119 $, o creștere de 5 $ față de prețul anterior.

Cu toate acestea, biletele pentru o zi, un singur parc ajung până la nivelul 6 pentru zilele cele mai aglomerate în mod tradițional. Acesta vă va costa 194 de dolari (înainte era 179 de dolari).

În ceea ce privește cele mai ieftine zile Tier 0, Disneyland oferă un număr similar de zile în această iarnă și la începutul primăverii viitoare, comparativ cu 2023. (Întregul calendar 2024 nu a fost încă publicat).

Abonamente pe mai multe zile: Acestea nu se regăsesc în sistemul de niveluri. Ele costă la fel indiferent dacă faceți rezervări pentru perioadele aglomerate (gândiți-vă la săptămâna Crăciunului) sau pentru perioadele mai puțin aglomerate (la mijlocul lunii septembrie sau la mijlocul lunii ianuarie, de exemplu)

Creșterea rapidă a prețurilor este o realitate dură în aceste zile – de exemplu, inflația din SUA a crescut în septembrie. Foarte puține lucruri par a fi scăpate de sub controlul inflației, inclusiv destinațiile de călătorie și de agrement.

“Adăugăm în mod constant atracții și distracții noi și inovatoare în parcurile noastre și, datorită gamei noastre largi de opțiuni de prețuri, valoarea unei vizite în parcurile tematice se reflectă în experiențele unice pe care numai Disney le poate oferi”, a declarat purtătorul de cuvânt al Disney, Jessica Good.

Munsil, un observator de lungă durată al Disney, a declarat că aceste creșteri de prețuri la Disneyland indică un model de încercare de a gestiona aglomerația din parcuri, îndepărtând vizitatorii de la datele de mare afluență și îndreptându-i spre zilele în care aglomerația este de obicei mai mică.

“Mesajul mai larg din ultimii ani este că Disney încearcă să optimizeze prezența în parcuri pentru a obține o experiență mai bună pentru cei care plătesc prețul întreg pentru un bilet și pentru a maximiza veniturile”, a declarat pentru CNN Travel Don Munsil, președintele MouseSavers, un ghid de reduceri și oferte în parcurile Disney și Universal.

El a precizat că este aproape la fel de costisitor să operezi Disneyland într-o zi cu un număr redus de vizitatori ca într-o zi cu un număr mare de vizitatori. Echilibrarea vârfurilor și a văilor este bună pentru profitul final – “este Sfântul Graal pentru afacerile parcurilor tematice”.

Acesta este motivul pentru care nu vedeți o creștere a prețului pentru un bilet Tier 0, dar prețuri mai mari pentru alte opțiuni, a spus Munsil. “Le-ar plăcea să aibă mai mulți oameni în sezonul scăzut și nu au nevoie de mai mulți în sezonul înalt. … M-aș aștepta la mai mult de acest lucru în viitor”.

Ce ar putea urma?

“Rețineți că Disneyland încă nu a optat pentru a face ca prețurile biletelor pentru mai multe zile să varieze în funcție de datele acoperite. Aceasta este o mișcare evidentă și mă aștept să o facă în cele din urmă”, a spus Munsil.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: