Airbus și Boeing au anunțat că  au interzis Rusiei accesul la documentația tehnică ale aeronavelor sale pentru Rusia, relatează platforma ucraineană de informații din domeniul aeronauticii Avianews.com.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Fără informații actualizate, nu poți schimba nici măcar un bec”, susține inginerul de întreținere Pavel Koshelev.

În prezent, majoritatea avioanelor din flota companiilor aeriene rusești sunt Airbus și Boeing, iar din cauza sancțiunilor, companiile aeriene nu vor putea face nimic legat de întreținerea avioanelor, a explicat inginerul.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Fără informații actualizate, nici măcar nu poți schimba un bec. Aeronavele zboară până la defectul cel mai apropiat sau la următoarea inspecție, după care este scos din serviciu. Orice aeronavă după acest punct va fi ilegală”, a explicat specialistul.

Nici măcar serviciile terțe situate în străinătate nu vor putea efectua întreținerea avioanelor, susține el. La introducerea datelor de înregistrare a aeronavelor din Rusia, sistemele Airbus și Boeing pur și simplu nu le văd în baza lor de date și nu oferă informațiile necesare pentru întreținere.

„Dacă cineva din Rusia mai are acces la documentația offline, atunci, de exemplu, următoarea revizuire a documentelor Airbus este programată pentru 1 mai. Din acea zi, documentația actuală va deveni invalidă. Folosirea documentației ilegale este o infracțiune. Și, înțelegând această situație, orice inspector de la orice aeroport poate opri avionul din cauza faptului că utilizarea lui nu va fi sigură”, a adăugat inginerul.

El i-a sfătuit pe aviatorii ruși să scoată din hangare modelele rusești Tu-134 și alte realizări ale industriei aviatice sovietice.

sursa foto: Facebook/ Airbus