Cheltuielile turiştilor chinezi au crescut în timpul vacanţei de opt zile „Golden Week”, depăşind nivelul de dinaintea pandemiei şi sporind potenţial încrederea în redresarea economiei ţării, transmit Xinhua şi Reuters, scrie Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cheltuielile, de la hoteluri la restaurante, în vacanţa care a avut loc în perioada 29 septembrie – 6 octombrie, sunt un indicator pentru încrederea consumatorilor, în condiţiile în care economia are dificultăţi în a-şi reveni după pandemie. În timpul altei vacanţe din acest an, consumatorii nu au făcut cheltuieli majore, deşi au fost ridicate restricţiile impuse în timpul pandemiei.

Cheltuielile medii per călătorie în timpul vacanţei „Golden Week” din 2023 au ajuns la 911,6 yuani (124,86 dolari), conform calculelor Reuters pe baza datelor oficiale publicate vineri. Cheltuielile sunt mai mari decât în 2019 (830,8 yuani per călătorie, dar „Golden Week” a durat şapte zile) şi 680,6 yuani anul trecut.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Turiştii au făcut 826 milioane de călătorii în China continentală, un avans de 71,3% faţă de 2022 şi de 4,1% comparativ cu 2019. Veniturile din turismul intern în timpul vacanţei de opt zile au totalizat 753 miliarde de yuani, o creştere de 129,5% faţă de 2022 şi de 1,5% comparativ cu 2019.