Europenii vor avea la dispoziţie, din 6 iunie, un nou magazin de aplicaţii pentru iPhone, făcut posibil de noua legislaţie europeană pentru pieţe digitale, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aptoide, care calcă pe urmele AltStore, va fi un magazin specializat în jocuri, care va debuta cu un număr limitat de titluri.

În fapt, doar şase titluri vor fi disponibile în momentul lansării, printre care se vor număra Word Jungle, Condor — Leap of Faith, All-in-one Solitaire, All-in-one Mahjong şi Charades — Guess the Word.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Compania spune că peste 100 de dezvoltatori se pregătesc să-şi lanseze jocurile pe Aptoide, însă va dura din cauza proceselor pe care trebuie să le parcurgă, conform regulilor Apple.

Aptoide are un model de business original. Opreşte 10% comision pentru jocurile descărcate din link-uri externe şi de pe site-urile dezvoltatorilor.

În schimb, când un joc este descoperit prin intermediul funcţiei de căutare a magazinului, atunci comisionul devine 20%.

Deocamdată, accesul presupune o listă de aşteptare, de pe care vor fi primiţi între 500 şi 1.000 de utilizatori în prima zi.

Compania vrea să controleze accesul pentru a rămâne sub limita de un milion de instalări pe an. Dacă depăşeşte acest prag, atunci ar trebui să plătească 0,5 dolari pentru fiecare instalare suplimentară către Apple.