Emil Boc anunță când vor începe săpăturile la metrou: „În toamnă, «cârtițele» vor ajunge la Cluj pentru lucrări în subteran” / Ar urma să fie dat în folosință în 2031

Metrou Cluj Harta

Lucrările la proiectul metroului din Cluj continuă în teren, iar în subteran, lucrările vor începe după livrarea celor două «cârtițe» ce vor realiza săpăturile, anunță Monitorul de Cluj.

Lucrările în teren la proiectul metroului din Cluj au debutat la începutul lunii iunie.

Potrivit edilului Emil Boc, în continuare se desfășoară lucrări ce vizează devierea utilităților și de pregătire a infrastructurii pentru demersurile ulterioare ale investiției.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„După cum știți, în privința lucrărilor la metrou, acestea au început. Acum se derulează, în continuare, lucrările de deviere de utilități și de pregătire a infrastructurii, astfel încât așa cum este prevăzut, în toamnă să fie aduse acele utilaje care vor lucra în subteran. E vorba de aceste «cârtițe» necesare pentru săpături, deci un model al acestor utilaje va fi și la Cluj, vor fi două exemplare, pentru că sunt două tunele de executat, dus-întors. După aceea urmează să fie pregătită intrarea în subteran. Se lucrează constant pe șantier”, a declarat, marți, în deschiderea ședinței de Consiliu Local, primarul Emil Boc.

Potrivit municipalității, în anul 2031, anul de punere în funcțiune al metroului, vor fi 164.000 de călători pe zi, ceea ce înseamnă mai puțin cu 29.000 de mașini în oraș, încă din primul moment de funcționare a metroului. În termeni de „transformare verde”, într-un an, metroul va elimina gaze cu efect de seră în echivalent a jumătate de milion de copaci plantați.

Linia de metrou ușor, cu 19 stații subterane și un depou suprateran, are o capacitate de transport nominală/maximă la interval de 90 secunde: 15.200/21.600 pasageri/oră și sens (40 trenuri/oră și sens).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: