Facebook a demarat primul test al Live Audio Rooms, în Taiwan, parte a unei extinderi a serviciilor audio ale companiei, ce va include în curând instrumente de găzduire și creare de podcasturi, scrie Bloomberg. Noi servicii sunt create pentru a concura cu rivalul Clubhouse.
Gigantul social-media a anunțat un set cuprinzător de actualizări ale serviciilor sale audio în aprilie, Live Audio Rooms fiind o aplicație de tip Clubhouse, care va permite utilizatorilor să participe la conversații vocale de grup.
Compania intenționează să extindă disponibilitatea în timp, iar serviciul va fi în cele din urmă accesibil în aplicațiile Facebook și Messenger.
Taiwan este una dintre cele mai vibrante piețe ale Facebook, unde celebritățile și politicienii dezbat în mod constant probleme importante și interacționează liber cu publicul lor.
Pentru lansarea inițială, Facebook a limitat testul la câteva personalități publice, dar intenționează să introducă camerele audio live și la grupurile Facebook.
În trecut, Facebook a mai lansat produse noi similare cu cele ale concurenților, de la Instagram Stories asemănătoare cu cele de pe Snapchat, la Reels, asemănătoare cu TikTok.
Popularitatea Clubhouse a explodat în timpul pandemiei, când evenimentele și adunările mari au fost anulate și oamenii au căutat noi moduri de socializare online. Formatul său informal, neînregistrat, a fost propulsat de figuri notabile precum Elon Musk și propriul fondator al Facebook, Mark Zuckerberg. Clubhouse, care este disponibil pe iOS de un an, a anunțat că deschide acum aplicația pentru utilizatorii de smartphone-uri Android.