Directorul general de la constructorul auto italian Ferrari a salutat luni planurile de a excepta autoturismele care utilizează combustibilii ecologici de la planificata interzicere a comercializării în UE a autoturismelor care utilizează motoare pe combustie din 2035, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această decizie va da producătorului italian de automobile sportive „o mai mare libertate în ceea ce priveşte schema de producţie”, a spus CEO-ul de la Ferrari, Benedetto Vigna.

Ferrari, un producător renumit pentru automobilele sale cu puternice motoare pe benzină, a început deja să producă automobile de tip plug-in hybrid şi a promis că va lansa primul său automobil complet electric în anul 2025. Vigna a spus că noul model electric va fi „o maşină unică”, dar nu a oferit alte detalii precizând că păstrarea secretului face parte din reţeta firmei.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Benedetto Vigna a mai spus că se aşteaptă ca preţul combustibililor ecologici să scadă în următorii ani, pe măsură ce vor fi dezvoltaţi acest tip de combustibili, adăugând că Ferrari are de gând să îşi menţină planurile de electrificare.

Separat, grupul auto german Volkswagen AG a apreciat că soluţia de compromis la nivel european privind combustibilii ecologici va ajuta cel mai mare producător european de automobile să dezvolte modele sportive precum Porsche 911.

„În opinia noastră combustibilii ecologici sunt un adaos util la actuala flotă de motoare pe combustie. Combustibilii ecologici din energii regenerabile contribuie la o mobilitate sustenabilă, acordul dând producătorilor şi mai ales consumatorilor o perspectivă clară pentru planificare”, a informat Volkswagen într-un comunicat de presă.

Eforturile Volkswagen în domeniul combustibililor sintetici au în vedere în primul rând divizia de automobile sportive Porsche AG, care nu intenţionează să producă o versiune a modelului 911 cu un plug. Directorul general de la VW şi Porsche, Oliver Blume a fost criticat anul trecut după ce, la un eveniment intern, s-a lăudat că a făcut lobby cu succes pentru includerea combustibililor ecologici în acordul de coaliţie al noului guvern de la Berlin.