Fiat va relansa două modele, inclusiv electrice, Fiat Scudo și Ulysse

fiat Sursa foto: Stellantis

Stellantis a anunțat lansarea a două noi modele Fiat care vor fi comercializate și ca vehicule pur electrice. Acestea sunt o dubă și o dubă de livrare, sun brandul Ulysse și Scudo.

Anunțul actual închide practic cercul pentru ambele modele: acestea au fost deja folosite pentru așa-numitele „Eurovans” încă de la mijlocul anilor 1990. Acesta a fost un proiect comun al PSA și Fiat de a construi monovolume sau autoutilitare pe o bază comună sub mărcile Fiat, Lancia, Peugeot și Citroën.

Cele două generații de Eurovan au fost fabricate în Franța. Din 2014, PSA a plasat modelele Citroën Jumpy/Spacetourer și Peugeot Expert/Traveller pe platforma sa EMP2 – în timp ce Fiat a trecut la platforma Renault Trafic, Opel Vivaro și Nissan Primastar cu noul Talento.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Deoarece PSA și FiatChrysler au fuzionat pentru a forma Stellantis, utilitarele Fiat vor împărtăși din nou tehnologia cu Peugeot și Citroën (și acum Opel). După cum anunță Stellantis, noile ediții ale Scudo și Ulysse se bazează pe platforma EMP2 și vor intra în producție la fabrica din Hordain, lângă Valenciennes, în nordul Franței.

Stellantis nu furnizează încă date tehnice despre versiunile electrice ale celor două modele. Cu toate acestea, orice altceva decât unitatea familiară de 100 kW ar fi o surpriză. În cea mai scurtă versiune a vehiculelor (în jur de 4,60 metri), este disponibilă doar bateria de 50 kWh; în lungimile L2 (aproximativ 4,95 metri) și L3 (5,30 metri), o baterie de 75 kWh poate fi comandată opțional. Autonomia cu bateria mică este de aproximativ 220 de kilometri în standardul WLTP. Cu bateria mai mare, sunt posibili 330 de kilometri, conform WLTP.

Comenzile pentru Fiat Professional Scudo se vor deschide în țări cheie între sfârșitul acestui an și începutul anului viitor, în timp ce Fiat Ulysse va fi disponibil din primul trimestru al anului 2022. Stellantis nu a anunțat încă prețuri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: