Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, de la Crypto.com

formula 1 cursa masina sursa foto: Pexels

Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, prin intermediul unui acord cu Crypto.com, o platformă care permite utilizatorilor să cumpere şi să vândă astfel de monede, transmite CNBC.

Termenii acordului nu au fost dezvăluiţi, dar persoane apropiate situației au declarat că acordul pe termen de cinci ani este de peste 200 de milioane de dolari.

În cadrul acordului, Crypto.com va obţine prezenţa brandului său la evenimentele F1, inclusiv la formatul de calificări Sprint, care va fi utilizat la unele curse pentru a stabili poziţiile de start ale maşinilor.

Analize Economedia

Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice

Crypto.com va primi şi sloturi de pistă la cursele de F1, pentru restul sezonului.

Compania va introduce, de asemenea, un nou premiu la Marele Premiu al Belgiei de F1, din luna în august, şi va deveni partenerul său NFT.

Acordul cu Crypto.com va intra în vigoare pe 17 iulie, cu o zi înainte de Marele Premiu al Marii Britanii din 2021, la Circuitul Silverstone din Anglia.

Directorul parteneriatelor comerciale ale F1, Ben Pincus, a declarat într-un comunicat că organizaţia de curse va folosi expertiza Crypto.com ”în timp ce explorăm lumea criptomonedelor, o zonă care ne interesează foarte mult”.

Crypto.com afirmă că are peste 10 milioane de utilizatori pe platforma sa şi că are o aplicaţie disponibilă pentru dispozitivele Apple şi Android. Compania realizează venituri din taxele de tranzacţionare şi are şi alte parteneriate sportive, inclusiv cu echipa de F1 Aston Martin şi franciza Ligii Naţionale de Hochei, Montreal Canadiens.

F1 este deţinută de Liberty Media Corporation, care a achiziţionat-o în 2016, pentru 4,4 miliarde de dolari.

F1 a folosit agenţia sportivă Creative Artists Agency pentru a negocia acordul.

”Aşteptăm cu nerăbdare mulţi ani de inovaţie împreună. Suntem, de asemenea, încântaţi să colaborăm cu F1 în dezvoltarea NFT-urilor exclusive, conectând fanii la sport în moduri noi şi inovatoare ”, a spus cofondatorul şi CEO-ul Crypto.com, Kris Marszalek, despre acordul cu F1.

sursa: News.ro, sursa foto: Pexels

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: