Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, prin intermediul unui acord cu Crypto.com, o platformă care permite utilizatorilor să cumpere şi să vândă astfel de monede, transmite CNBC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Termenii acordului nu au fost dezvăluiţi, dar persoane apropiate situației au declarat că acordul pe termen de cinci ani este de peste 200 de milioane de dolari.

În cadrul acordului, Crypto.com va obţine prezenţa brandului său la evenimentele F1, inclusiv la formatul de calificări Sprint, care va fi utilizat la unele curse pentru a stabili poziţiile de start ale maşinilor.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Crypto.com va primi şi sloturi de pistă la cursele de F1, pentru restul sezonului.

Compania va introduce, de asemenea, un nou premiu la Marele Premiu al Belgiei de F1, din luna în august, şi va deveni partenerul său NFT.

Acordul cu Crypto.com va intra în vigoare pe 17 iulie, cu o zi înainte de Marele Premiu al Marii Britanii din 2021, la Circuitul Silverstone din Anglia.

Directorul parteneriatelor comerciale ale F1, Ben Pincus, a declarat într-un comunicat că organizaţia de curse va folosi expertiza Crypto.com ”în timp ce explorăm lumea criptomonedelor, o zonă care ne interesează foarte mult”.

Crypto.com afirmă că are peste 10 milioane de utilizatori pe platforma sa şi că are o aplicaţie disponibilă pentru dispozitivele Apple şi Android. Compania realizează venituri din taxele de tranzacţionare şi are şi alte parteneriate sportive, inclusiv cu echipa de F1 Aston Martin şi franciza Ligii Naţionale de Hochei, Montreal Canadiens.

F1 este deţinută de Liberty Media Corporation, care a achiziţionat-o în 2016, pentru 4,4 miliarde de dolari.

F1 a folosit agenţia sportivă Creative Artists Agency pentru a negocia acordul.

”Aşteptăm cu nerăbdare mulţi ani de inovaţie împreună. Suntem, de asemenea, încântaţi să colaborăm cu F1 în dezvoltarea NFT-urilor exclusive, conectând fanii la sport în moduri noi şi inovatoare ”, a spus cofondatorul şi CEO-ul Crypto.com, Kris Marszalek, despre acordul cu F1.

sursa: News.ro, sursa foto: Pexels