FOTO Genesis, marca de lux a Hyundai, a prezentat SUV-ul electric GV70

genesis Sursa foto: Genesis

Marca de lux Hyundai Genesis a dezvăluit o versiune complet electrică a SUV-ului GV70. Acesta este al treilea model BEV al Genesis, după G80 și GV60, și va fi disponibil exclusiv cu tracțiune integrală.

Cu Electrified GV70, trioul de mașini electrice anunțat de Genesis pentru Europa ar trebui să fie complet. La scurt timp după lansarea sedanului electric Electrified G80, producătorul de automobile sud-coreean a anunțat că vor urma încă două modele electrice, dintre care unul va fi construit pe o platformă exclusiv pentru vehicule electrice. Acest model este mașina electrică e-GMP GV60, iar al treilea model, din nou pe o platformă mixtă, va fi acum GV70.

Sursa foto: Genesis

Potrivit electrive.com, acesta îmbină două motoare electrice, fiecare cu o putere de 160 kW și un cuplu de 350 Nm pe puntea față și spate. Genesis pune puterea sistemului la 360 kW în modul boost, iar cuplul combinat la 700 Nm.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

La fel ca modelele E-GMP, GV70 dispune de Sistemul de Disconnector Actuator (DAS) – un ambreiaj care deconectează mecanic motoarele în funcție de situația de conducere. Cu DAS, GV70 poate comuta între tracțiune pe două roți și tracțiune integrală. De asemenea, are un mod „e-terrain” specific SUV-ului, care ar trebui să faciliteze conducerea pe suprafețe în schimbare.

Sursa foto: Genesis

Nu există încă detalii despre capacitatea bateriei lui Electrified GV70. Autonomie în CLTC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle) se spune că este de 500 de kilometri, în timp ce sistemul coreean de certificare pentru mașinile electrice o situează la aproximativ 400 de kilometri. Datorită sistemului de încărcare multi-rapidă de 400/800 V, ar trebui să fie posibilă o putere de încărcare de până la 350 kW.

După cum sa raportat, Electrified GV70 urmează să fie produs în SUA de la începutul anului 2022 ca primul model electric al grupului. Filiala Hyundai nu precizează când și la ce preț va fi lansat pe piață GV70 Electrificat.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: