G4Food: Micul trece oceanul. Marca „Litălși”, lansată luna viitoare la New York / Producătorul din Brașov a investit 1,5 milioane de euro în proiect

BUCURESTI - FESTIVALUL MICULUI - PARCUL NATIONAL Festivalul Micului, organizat in Parcul National din Bucuresti, duminica 30 aprilie 2017. Inquam Photos / Alexandru Busca

Carmolimp, un producător de carne din Brașov, a investit peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea gamei de mici „Litălși”, care va fi lansată luna viitoare oficial la New York, transmite Adevărul, citat de G4Food.

Produsul este destinat pieței din România, dar va fi lansat la evenimentul Romania Day, care va avea loc pe 16 iunie în New York, pe celebra stradă Broadway.

„E timpul să ducem cele mai interesante produse tradiționale românești în inima unuia dintre cele mai populare orașe din lume – New Yorkul. Practic, vom închide Broadway pentru o zi și vom scoate în prim-plan cultura românească și tradiționalii mici. Vrem să deschidem și o nouă piață pentru micii cu care noi suntem atât de obișnuiți, dar pe care americanii abia acum îi descoperă. Totuși, ne vom axa pe dezvoltarea pe piața românească, care va fi baza acestui business. În România vrem să construim cel mai puternic brand de mici din piață, care vine la pachet cu un sistem de francizare și cu o aplicație de livrare și promovare a businessului”, a declarat Valentin Soneriu, director Carmolimp.