G4Media, unul dintre cele mai respectate grupuri de presă din România, organizează conferința „Gustul ideilor profitabile în industria agroalimentară – Ingredientele bunei colaborări între fermieri, procesatori, retaileri”, eveniment în cadrul căruia lansează noua publicație G4Food.
Conferința, programată pentru data de 26 martie 2024, va aborda provocările de azi ale principalilor jucători din industria alimentară. Producătorii locali, afectați de prețurile ridicate la energie și inputuri, se confruntă cu o concurență puternică venită din partea importatorilor, care aduc marfă mai ieftină provenită din state din afara UE, cu mai puține restricții în domeniul agroalimentar.
Retailerii reclamă, la rândul lor, că activitatea le este afectată de prețurile mari cerute de producători, de modificările legislative frecvente, lipsa de predictibilitate fiscală și de lipsa dialogului cu statul, care ia decizii fără a-i consulta.
Ne propunem să punem față în față actorii principali din piață – producători, retaileri, distribuitori, HoReCa – pentru a-i ajuta să comunice, să se împrietenească și să găsească noi oportunități de afaceri.
Invităm persoanele din domeniu care doresc să participe la conferință să confirme prezența la eveniment completând formularul: https://forms.gle/jqeqJtzajoUtTMV27
Vă rugăm să completați formularul până vineri seara, la ora 17:00. Persoanele confirmate vor primi un e-mail cu agenda completă.
Accesul este permis doar persoanelor care au primit e-mailul de confirmare.
Agenda evenimentului:
10.00 – 11.30 PANEL 1. Accesul la raft al micilor producători
Speakeri: Reprezentanți ai producătorilor din industria alimentară (TBA)
Sesiune Q&A
12.00 – 13.30 PANEL 2. Marele retail, între furnizori și consumatori
Speakeri: Reprezentanți retail, HoReCa și distribuitori (TBA)
Sesiune Q&A
Moderatori:
Cristian Pantazi, jurnalist
Dumitru Bădița, jurnalist
Despre G4Food.ro
G4Food.ro este o publicație care se adresează oamenilor preocupați de tot ceea ce consumă zilnic – pentru a duce o viață sănătoasă, productivă și împlinită -, precum și companiilor care le oferă alimentele, băuturile și serviciile de care au nevoie pentru a-și atinge aceste obiective. Site-ul acoperă domenii variate din sectorul agro-alimentar, unul dintre cele mai importante pentru civilizația umană.
G4Food.ro își propune să promoveze noile tehnologii, produse și servicii din domeniu, care protejează mediul înconjurător și îmbunătățesc calitatea vieții oamenilor.
Cititorii găsesc, pe site, știri, analize, reportaje și interviuri din domenii variate, printre care amintim: alimente bio, mâncare sănătoasă, diete, hrană tradițională, evenimente de profil, piețe, evoluția prețurilor sau FoodTech – tehnologiile care revoluționează producția de hrană într-o lume tot mai populată și poluată.
G4Food.ro oferă conținut realizat la standarde jurnalistice ridicate, inclusiv conținut video produs în studio propriu, într-o lume în care fenomenul știrilor false ia amploare. Domeniul este bombardat zilnic cu diverse teze propagandistice, care afectează sănătatea oamenilor, dar și afacerile din domeniu.
Fondat de jurnalistul Dumitru Bădița, site-ul face acum parte din portofoliul companiei G4Media, care mai deține publicațiile G4Media.ro și Economedia.ro.
Project managerul G4Food.ro, Adrian Popa, are 18 ani de experiență în presa centrală și este specializat pe domeniile economic și tehnologie. Proiectul va beneficia de contribuțiile unor jurnaliști cu experiență din cadrul grupului G4Media, dar și ale unor colaboratori externi.
G4Food.ro își propune să devină principala sursă de noutăți despre jucătorii din domeniu, activitatea lor și un ghid pentru oamenii care doresc să trăiască sănătos, pentru cei care au nevoie de informații despre alimentele și băuturile care îi pot susține în diverse activități sportive, dar și pentru oricine vrea să fie la curent cu cele mai noi știri din domeniul agro-alimentar.
Valorile principale ale G4Food.ro sunt: responsabilitatea, transparența și europenismul.