UPDATE Trafic feroviar redeschis/Gara Caracal a fost închisă. Scurgeri de propan dintr-un vagon de marfă/4 trenuri de călători staționează în stațiile limitrofe

grup feroviar roman locomotiva tren marfa Sursa Foto: clubferoviar.ro

UPDATE

Circulația feroviară a fost reluată pe Magistrala M 100 București-Timișoara la ora 22 05, potrivit CFR Infrastructură. Cele mai mari întârzieri se înregistrează la trenurile IR 1996 Constanța-București-Craiova (90 minute) și IR 11613 București-Roșiori Nord (100 minute)

Știrea inițială :

Gara Caracal (jud. Olt) a fost închisă, iar ISU Olt a realizat un perimetru de siguranță de 400 de metri după ce dintr-un vagon cisternă al GFR au fost observate scurgeri de propan, ptrivit CFR Infrastructură. Patru trenuri de călători staționează în gările limitrofe.

,,Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că traficul feroviar pe raza stației Caracal a fost închis, începând cu ora 20.10, de către reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență, care au fost solicitați pentru intervenția la un tren privat de marfă, garat la linia 6, garnitură încărcată din care s-au observat scurgeri de co ținut (propan) din penultimul vagon. Până la finalizarea intervențiilor desfășurate de reprezentanții ISU, 4 trenuri de călători au fost oprite în stațiile limitrofe. În stația Caracal este, de asemenea, așteptată  să sosească și echipa de intervenție a GFR, operatorul privat de marfă.” a transmis CFR Infrastructura.

Comunicatul ISU Olt :,,În urma unui apel la Numărul Unic 112, care anunța scurgeri la un robinetul unui vagon încărcat cu propan, în Gara Caracal, la locul evenimentului au fost dislocate două autospeciale de stingere, o autospecială CBRN (Chimic, Biologic, Radiologic și Nuclear) și două autospeciale pentru primă intervenție. Pentru protecția populației din zona Gării Caracal, a fost balizat un perimetru de siguranță de 400 de metri. Nu au fost persoane evacuate. În urma manevrelor efectuate de echipele de intervenție și personalul de pe locul de muncă, robinetul a fost închis, iar în urma măsurătorilor echipajului CBRN toate valorile au fost *zero*.

 

Sursa Foto: clubferoviar.ro

Comentarii

  1. Acum stie si Arafat cum se stinge triunghiul focului si normele de interventie la rezervoare cu gaze ex unde intai se salveaza vietile omenesti,si apoi bunurile materiale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *