Gigantul e-commerce Trendyol din Turcia vrea să intre pe piața din România, în primul trimestru al anului 2024

Trendyol Sursa foto Alibaba Group

Gigantul turc de comerț electronic Trendyol, la care gigantul chinez Alibaba Group Holding a cumpărat o participație în 2018, anunță că urmează să se extindă pe piața est-europeană anul viitor, începând cu România, Grecia, Ungaria și Cehia, scrie Daily Sabah.

Ca parte a strategiei de extindere internațională, Inan a anunțat că va începe operațiunile în România, Grecia, Ungaria și Cehia în primul trimestru al anului 2024.

„Până în primul trimestru al anului 2024, vom intra pe piața est-europeană. Vom începe cu România, Grecia, Ungaria și Cehia, iar în perioada următoare vom crește numărul de țări de pe piață”, a declarat directorul general al grupului Trendyol, Erdem Inan. „Scopul nostru este să le permitem tuturor celor 300.000 de vânzători ai noștri să vândă în regiuni care includ Europa, Orientul Mijlociu și țările din Golf”, a mai spus el.

„Abordarea calitativă a producătorilor noștri, produsele lor și poziționarea mărcii oferă un potențial semnificativ. Fiind o regiune pe care o putem accesa din Turcia într-un timp scurt și la un cost redus, oferă avantaje în multe privințe”, a explicat el. „Prin utilizarea avantajelor oferite de această piață, vom contribui la exportul electronic al producătorilor turci pe piețele internaționale”, a menționat Inan.

El a precizat că după ce activitățile în țările prioritare vor atinge o anumită maturitate, grupul va intra pe piețele din Polonia, Slovacia și Bulgaria. „Ne propunem să ajungem la 2 milioane de clienți activi și să depășim 4 milioane de comenzi pe piața est-europeană până la sfârșitul anului 2024, plănuind să atingem un volum comercial de 350 de milioane de dolari”, a susținut el.

Inan a subliniat, de asemenea, eforturile lor de a contribui la viziunea Ministerului Comerțului de a crește la 10% ponderea exporturilor electronice în totalul exporturilor Turciei. El a subliniat obiectivul lor de a finaliza toate operațiunile internaționale în 2023 cu aproximativ 3 milioane de clienți și 12 milioane de comenzi.

Subliniind că expansiunea internațională este o prioritate în viziunea lor viitoare, a menționat că Germania a fost prima lor destinație și că și-au depășit obiectivele pe piața germană, ajungând la peste un milion de clienți în peste un an.

Grupul chinez Alibaba are o participație de 76,1% la Trendyol. Alibaba Group a achiziționat un pachet de acțiuni la Trendyol în 2018.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *