Nestle va creşte publicitatea şi marketingul, va reduce costurile cu cel puţin 2,8 miliarde de dolari până în 2027 şi îşi va transforma afacerile cu apă şi băuturi premium într-o unitate globală de sine stătătoare, în timp ce caută să stimuleze creşterea sub noul său director general Laurent Freixe, a declarat marţi compania, citată de Reuters, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Acţiunile Nestle au scăzut cu 2% marţi.

Freixe, care lucrează de 40 de ani în cea mai mare companie alimentară din lume, a preluat conducerea acesteia în septembrie, înlocuindu-l pe Mark Schneider, care a dezamăgit investitorii timp de câteva trimestre cu o creştere slabă a volumului vânzărilor.

Sub conducerea lui Schneider, Nestle şi-a redus bugetul de marketing şi publicitate şi a investit mai puţin în inovare în timpul pandemiei de COVID-19.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Repercusiunile continuă să afecteze veniturile companiei elveţiene, după ce cumpărătorii au trecut la mărci mai ieftine, mai bine promovate sau mai inovatoare, consumând cota de piaţă a Nestle.

Nestle, proprietarul unor mărci precum Nescafe, KitKat şi Milo, a declarat marţi că îşi propune să realizeze economii de costuri de cel puţin 2,5 miliarde de franci elveţieni (2,83 miliarde de dolari) până în 2027, pe lângă alte economii de aproximativ 1,2 miliarde de franci elveţieni.

Cifra depăşeşte cele 800 de milioane de euro pe care rivalul mai mic, Unilever, s-a angajat să îi economisească la începutul acestui an.

Nestle a estimat ca pe termen mediu creşterea organică a vânzărilor să fie mai mare de 4% într-un mediu de operare normal şi o marjă de profit a operaţiunii de tranzacţionare subiacentă de 17%.

Aceasta se compară cu creşterea organică a vânzărilor de aproximativ 2% aşteptată pentru anul care se încheie pe 31 decembrie.

Compania va creşte investiţiile în publicitate şi marketing la 9% din vânzările totale până în 2025 pentru a susţine creşterea, a declarat Nestle la evenimentul său de ziua pieţei de capital din Vevey, Elveţia.

Ultima dată când Nestle a cheltuit această proporţie din vânzări pe marketing a fost în 2019.

Cheltuielile de publicitate şi marketing în 2023 au reprezentat 7,7% din vânzări, o creştere cu 80 de puncte de bază faţă de anul precedent, potrivit celui mai recent raport anual al Nestle lansat în acest an.