Oficial, Privacy Sandbox, tehnologia care trebuia să ia locul cookie-urilor terţe în browser-ul Chrome, este istorie, a anunţat Google, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vicepreşedintele companiei Anthony Chavez a explicat că tehnologia Privacy Sandbox este retrasă din cauza adopţiei reduse şi că Google renunţă la ideea de a o mai folosi.

În acelaşi timp, gigantul american, cunoscut pentru numeroasele încălcări ale intimităţii propriilor utilizatori, promite acum că va continua să îmbunătăţească intimitatea acestora.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Google a lansat Privacy Sandbox în 2019 ca un înlocuitor complicat al cookie-urilor folosite de site-urile vizitate de utilizatorii browser-ului Chrome.

Compania, care spunea că tehnologia va îmbunătăţi intimitatea utilizatorilor limitând accesul terţilor, s-a confruntat cu criticile acestora şi ale autorităţilor din unele ţări, care au acuzat-o că nu joacă corect.

Asta pentru că, în vreme ce Privacy Sandbox trebuia să limiteze accesul terţilor la datele utilizatorilor, Google, ca producător al browser-ului care domină piaţa, îşi păstra acelaşi nivel de acces.

Google spune acum că va retrage brandul şi tehnologia din spatele Privacy Sandbox, dar că va folosi pe viitor ceea ce a învăţat în urma dezvoltării acestuia.