Google și Porsche sunt în discuții privind accesul la Google Apps / Șoferii vor utiliza aplicațiile Google, precum Google Maps și Google Assistant, fără a fi nevoie să conecteze mașina la un telefon Android

911 Sursa foto: Porsche

Producătorul auto Porsche ia în considerare integrarea completă a software-ului Google în habitaclul mașinilor sale, a declarat pentru Reuters o sursă apropiată companiei.

Acordul, care este luat în considerare doar pentru marca Porsche și nu pentru întregul grup Volkswagen, ar permite clienților Porsche să aibă acces la aplicațiile Google, precum Google Maps și Google Assistant, fără a fi nevoie să conecteze mașina la un telefon Android.

Purtătorii de cuvânt ai Porsche și Google nu au fost disponibili imediat pentru comentarii. Un purtător de cuvânt al unității de software Cariad de la Volkswagen a refuzat să comenteze.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Directorul financiar al Porsche, Lutz Meschke, a declarat în cadrul unei conferințe telefonice din octombrie anul trecut că firma se află în contact strâns cu Google și Apple, precum și cu Baidu, Tencent și Alibaba din China, după ce a încheiat cooperarea cu unitatea Cariad a Volkswagen privind cercetarea și dezvoltarea de software.

Anterior, Porsche a fost reticentă în a utiliza software-ul Google, deoarece Google a cerut prea multe date pentru a fi partajate, potrivit Manager Magazin, care a raportat pentru prima dată discuțiile.

Companiile de tehnologie, de la Google la Apple și Amazon, se află într-o cursă pentru a controla tablourile de bord ale constructorilor auto, pe măsură ce software-ul devine parte integrantă a designului auto.

Constructorii auto, printre care General Motors, Renault, Nissan și Ford, folosesc tehnologia Google încorporată în vehiculele lor prin intermediul unui pachet Google Automotive Services (GAS), oferind funcții precum Google Maps, Google Assistant și alte aplicații.

Însă unii producători auto sunt reticenți în a permite giganților din domeniul tehnologiei să aibă acces neîngrădit la datele generate de mașinile conectate sau să le permită acestora să înlocuiască mărcile producătorilor auto cu propriile lor mărci în afișajele de pe bord.

BMW, de exemplu, “cu siguranță nu a luat calea” integrării GAS în mașinile sale, a declarat joi un purtător de cuvânt: “Este important pentru companie să păstreze controlul asupra interfeței cu clientul”, au spus aceștia.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: