Grecii de la PPC, care au cumpărat activele Enel din România, pregătesc migrarea clienților către noul site și noua aplicație.
Astfel, site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor deveni indisponibile începând cu data de 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site și la noua aplicație mobilă.
Începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu 10 aprilie, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.
Clienții se vor putea loga pe noua aplicație cu aceleași credențiale pe care le foloseau pentru site-ul și aplicația Enel, respectiv același nume de utilizator/email și aceeași parolă.
În plus, de la aceeași dată, noile adrese de e-mail pentru clienți vor fi contact-energiemuntenia@ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie Muntenia, respectiv contact-energie@ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie.
Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul 8:00 – 20:00, de luni până vineri.
Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.