Grupul auto francez Renault speră ca în scurt timp să anunţe primele comenzi pentru utilitarele şi microbuzele sale care funcţionează pe hidrogen din partea unor clienţi din Germania şi Ţările de Jos, în contextul în care creşterea preţurilor la pompă a stimulat interesul clienţilor pentru acest tip de tehnologie, a declarat joi directorul Departamentului de vehicule comerciale uşoare de la Renault, Heinz-Jurgen Low, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Primul vehicul Renault care funcţionează pe bază de celulă de combustibil, o utilitară Master, va fi lansat în vara acestui an şi va fi urmat de o versiune de tip City Bus, a declarat Heinz-Jurgen Low.

Potrivit termenilor alianţei dintre Renault, Nissan şi Mitsubishi, constructorul francez este responsabil de pilotarea proiectelor europene în domeniul vehiculelor pe hidrogen precum şi de operaţiunile de producţie în numele partenerilor săi.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Constructorii din întreaga lume, cum este şi Renault, proprietarul Dacia, se concentrează pe extinderea ofertei de vehicule electrice şi pe hidrogen, în cadrul planurilor industriei de a deveni mai prietenoasă cu mediul. Vehiculele pe hidrogen sunt un tip de vehicule electrice, chiar dacă se bazează pe o celulă de combustibil care transformă hidrogenul în electricitate la bordul vehiculului.

Chiar dacă sunt mai scumpe decât vehiculele electrice pe bază de baterii, vehiculele care utilizează celule de combustibil pe hidrogen ar putea profita de pe urma dorinţei Europei de a pune la punct o industrie de talie mondială în jurul tehnologiei mobilităţii cu hidrogen.