Grupul brașovean CarmOlimp, cunoscut în special pentru berăriile „Poftă sau Foame” și pentru conceptul de mâncare gătită livrată la pungă, anunță preluarea hotelului Victory din Vama Veche, care a funcționat până acum sub numele de Plaja33, scrie BizBrașov.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În urmă cu un an, compania a deschis la parterul hotelului berăria „Poftă sau Foame”, unde oferea ciorbe la 10 lei și mici de 20 de cm.

Hotelul de trei stele din Vama Veche care are 28 camere duble/twin, o cameră Family Room și două apartamente, iar 90% dintre ele au vedere spre mare.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Imediat după preluarea managementului, compania brașoveană a anunțat reducerea tarifelor de cazare în timpul săptămânii, de luni până joi. Astfel, prețul la cazare este de 350 de lei pe noapte de luni până miercuri, joi este de 400 de lei, iar de vineri până duminică, tariful crește la 500 de lei. Acest lucru marchează o schimbare semnificativă față de tariful unic practicat în ultimii 10 ani, care era de 500 de lei pe noapte, indiferent de zi sau sezon, mai arată compania.

„Am observat că HoReCa din România are nevoie de prețuri corecte pentru turiști. Aceasta este strategia prin care alte țări europene au atras tot mai mulți turiști români. În momentul de față, avem un deficit major din punct de vedere turistic, de aproximativ cinci miliarde de euro, iar în lipsa unei strategii de promovare turistică a țării, suntem nevoiți să facem tot ce putem pentru a-i păstra pe români în țară”, spune Valentin Șoneriu, directorul general al CarmOlimp.

Pentru anul viitor, grupul CarmOlimp are în plan renovarea camerelor hotelului Victory și îmbunătățirea calității serviciilor oferite.

„Vrem să readucem moda sejururilor pe litoralul românesc. Am observat tendința românilor din ultimii ani de a petrece între două și trei nopți în România, în weekend, vacanțele mai lungi fiind programate în alte țări. Cred că ar fi avantajos pentru ambele părți să revenim ușor-ușor la vacanța de o săptămână la mare, iar noi ne dorim să încurajăm turismul și în timpul săptămânii. Ca medie, ajungem la un preț de aproximativ 400 de lei pe noapte pentru un sejur de șase nopți. Mă bucur că nu suntem singurii, deoarece majoritatea operatorilor de pe litoral încearcă să găsească soluții cât mai accesibile pentru turiști, fie prin ajustarea prețurilor, fie prin cumularea serviciilor”, mai spune Valentin Șoneriu.