Grupul chinez Xiaomi se extinde în India

Xiaomi Mix 4 captura youtube.com

Grupul chinez Xiaomi Corp se va concentra pe majorarea vânzărilor în India, extinzând reţeaua de unităţi de vânzare cu amănuntul, după ce în ultimii ani a investit masiv în comerţul electronic, a anunţat preşedintele diviziei din India a Xiaomi, Muralikrishnan B, tansmite Reuters, conform Agerpres.

Compania încearcă să-şi redreseze vânzările de smartphone-uri, după ce a ajuns în urma gigantului sud-coreean Samsung.

În ultimii ani au crescut în India vânzările efectuate prin comerţul electronic, ceea ce a ajutat Xiaomi şi alte firme să se extindă pe una din pieţele globale cu cea mai rapidă creştere, cu 600 de milioane de utilizatori de telefoane mobile inteligente.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Dar în timp ce 44% din vânzările de smartphone-uri din India sunt acum online, magazinele tradiţionale rămân un jucător mai mare şi Xiaomi se aşteaptă pe acest segment la o creştere suplimentară.

“Poziţia noastră pe segmentul unităţilor de vânzare cu amănuntul este substanţial mai scăzută decât este online, ne confruntăm cu concurenţi care au o cotă de piaţă mai ridicată şi evoluţii bune”, a declarat Muralikrishnan B.

Anul acesta, doar 34% din vânzările diviziei Xiaomi din India au venit din magazinele fizice, restul prin website-uri, care mult timp au stimulat vânzările firmei, arată datele companiei de cercetare de piaţă Counterpoint din Hong Kong. În schimb, Samsung obţine 57% din vânzările sale în unităţile de vânzare cu amănuntul.

În prezent, Xiaomi are o reţea de 18.000 de magazine şi intenţionează să o extindă şi să sporească parteneriatele cu furnizorii pentru a oferi şi alte produse, cum ar fi televizoarele Xiaomi şi camere de supraveghere, segmente unde concurenţa e mai puţin intensă, a explicat Muralikrishnan.

Samsung are acum o cotă de piaţă de 20% în India, iar Xiaomi de 16%.

India este a doua piaţă globală a telefoanelor mobile inteligente.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: