România are deja 54.000 de mașini electrice, cu 28% mai multe decât anul trecut, iar rețeaua noastră de încărcare a grupului grec PPC trece de 600 de puncte active, în toate județele.
Cu toate acestea, compania reclamă faptul că birocrația pune piedici dezvoltării mai rapide a infrastructurii de încărcare pentru mașini electrice.
„Realitatea din teren ne arată, însă, că de multe ori ne blocăm în birocrație. Uneori durează și peste un an să obținem toate avizele pentru o stație care ocupă doar un metru pătrat. Tocmai de aceea, e clar că avem nevoie de mai multă deschidere, reguli mai simple și colaborare reală între administrații și mediul privat”, a transmis Alexandra Bogdan, Business Intelligence Manager la PPC blue, la Congresul Primarilor și Administrației Locale.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Compania are în prezent peste 22.000 de utilizatori activi în aplicația PPC blue.
„Montarea stațiilor nu e finalul. De aici începe treaba: mentenanță, relația cu utilizatorii, tot ce ține de funcționare – și aici intervenim noi. Viitorul e electric. Și-l construim împreună”, afirmă Alexandra Bogdan.
PPC, care a intrat în România prin achiziția activelor italienilor de la Enel, au transformat anul trecut compania de mobilitate electrică EnelX în PPC blue.
PPC Blue are ca obiectiv să devină cel mai important jucător pe noua piață a mobilității electrice din regiune, prin realizarea unor investiții semnificative pentru dezvoltarea, gestionarea și operarea celei mai extinse rețele de încărcare a mașinilor electrice și prin furnizarea de servicii inovatoare, spunea PPC acum un an. La acel moment, rețeaua număra 500 de puncte de încărcare, cu o putere totală instalată de peste 10.000 kW, în 63 de localități.