Grupul Kané, care reunește mai multe branduri din HoReCa, primește o investiție de 1,8 milioane lei de la Autonom Ventures

Kane 1

Grupul Kané, care reunește mai multe branduri HoReCa, primește o investiție de 1,8 milioane lei de la Autonom Ventures, iar astfel compania este acum evaluată la peste 20 milioane lei.

Grupul Kané a fost fondat în 2014 de Răzvan Crișan și David Maguet în 2014 și dezvoltat împreună cu Ciprian Morar din 2016. Modelul de business dezvoltat de Grupul Kané presupune crearea unor concepte originale în locații amenajate la cheie de către proprietarii spațiilor care, în acest fel, devin co-investitori indirecți, un model ce duce la dezvoltarea unor branduri unicat, gândite pentru fiecare clădire în particular.

Autonom Ventures a fost fondat de frații Dan și Marius Ștefan. Prin investiție, aceștia se alătură astfel antreprenorului tech Ciprian Morar (fondator Lateral Inc.) și investitorilor existenti Andrei Pitiș (fondator Simple Capital) și Mihaelei Mitroi (unul dintre cei mai buni experți fiscali din România).

Grupul Kané arată că în perioada următoare va anunța o serie de proiecte inovatoare, dezvoltate în parteneriat cu o serie de companii de top din România, care demonstrează viabilitatea modelului pe care l-a creat. O direcție foarte importantă ce stă la baza strategiei de dezvoltare sunt proiectele în care grupul lucrează îndeaproape cu proprietarii de clădiri pentru a oferi o soluție la întrebarea „cum va arăta viitorul mersului la birou”.

„Când am început în acest domeniu, mi s-a pus în față următoare statistică: 9 din 10 restaurante independente eșuează în primul an de viață. Încă din 2014 am tot căutat o soluție la aceasta problema și cred că într-un final am găsit un model de business care funcționează. Cele mai bune restaurante din lume sunt construite în jurul unei echipe foarte talentate care de regulă fac ceva unicat. Pe de altă parte, ca să deschizi restaurantul visurilor tale, trebuie mai întâi să faci ceea ce este de fapt o investiție imobiliară, care de multe ori este uriașă pentru cineva la început de drum. Modelul nostru, care va începe să fie din ce în ce mai vizibil, este să creăm o legătură între oamenii foarte talentați din ospitalitate și proprietarii de spații care înțeleg că un restaurant bun sau cafenea sunt de fapt ancore puternice care, în perioada post pandemică, devin de multe ori un motiv principal pentru a veni la birou sau a alege unde locuiești”, spune Răzvan Crișan, co-fondator Kané Group.

„Ne bucurăm că alături de Ciprian, Andrei și Mihaela avem ocazia să sprijinim și să accelerăm dezvoltarea Grupului Kané, printr-o nouă rundă de investiții. Atunci când luăm decizia de a investi căutăm afaceri ambițioase, inovatoare și conduse cum trebuie, dar ne uităm și după câteva criterii esențiale, precum alinierea la nivel de valori, competență și principii de business. Ecosistemele construite și soluțiile oferite de Răzvan, alături de o echipă de oameni foarte talentați, sunt binevenite într-un moment în care cuvintele cheie sunt: reconectare, experiențe unice, diferențiere și agilitate”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator Autonom.

Grupul Kané este un grup specializat pe concepte unicate de ospitalitate gândite în jurul artizanilor și micilor producători, iar din el fac parte Kané – New Romanian Cuisine, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza, Mercato Kultur – Outdoor Food Market, M60 Specialty Coffee, Projeckt Bjorn Gastrobar și Localnicii – platforma de vânzări directe și poziționare pentru producătorii artizanali locali.

La nivel de Grup, compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 8 milioane lei și estimează să încheie anul 2022 cu o creștere de peste 130%. Obiectivul pentru anul 2025 este atingerea unei cifre de afaceri de 50 milioane lei.

Autonom Ventures reprezintă divizia de investiții a familiei Ștefan. Fondată în 2021, aceasta a fost creată cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *