Klass Wagen, grup românesc specializat în închirieri auto, îl numește pe Remus Moraru, fost head of e-commerce la WizzAir, în funcția de Chief Marketing Officer. Acesta are o experiență de 15 ani în marketing, comerț electronic și dezvoltare de business în companii precum Wizz Air, HotelsCombined, Agoda, potrivit unui comunicat de presă.
„Prin această recrutare ne continuăm strategia de extindere la nivel internațional, în special în Portugalia, și de consolidare a poziției de lider în România și Ungaria pe segmentul închirierilor pe termen scurt”, a declarat Norbert Sabou, CEO Klass Wagen Group.
„Îmi propun să aduc o abordare care să ne aducă clienți noi pe klasswagen.com și să îi fidelizez pe cei actuali”, a declarat Remus Moraru, Chief Marketing Officer Wagen Group.
Grupul Klass Wagen a încheiat anul 2024 cu vânzări totale de 68,5 milioane de euro și a înregistrat o creștere de 13,2% comparativ cu anul 2023.
Compania și-a susținut operațiunile anul trecut cu o flotă de 5.000 de vehicule. Klass Wagen Group a investit în dezvoltarea unui nou website, sisteme CRM, Contracts Management și o platformă self-service pentru clienți. Toate acestea urmează să fie finalizate până la sfârșitul anului 2025.
Klass Wagen Group este o companie specializată în servicii de închirieri auto, cu o experiență de peste 15 ani în industrie. Compania operează în România, Portugalia și Ungaria și are în prezent 335 de angajați.
Compania românească a înregistrat în 2023 venituri de 20,27 milioane de euro, de la 0,28 milioane de euro în 2013, și a raportat o cifră de afaceri de 46,3 milioane de euro, în creștere cu 35,5% față de anul 2022.
Anul trecut, Klass Wagen a fost inclusă în topul Financial Times al firmelor din Europa cu cea mai mare creștere sustenabilă a veniturilor între anii 2013 și 2023.