Stefanini Group, companie globală din domeniul tehnologiei care oferă soluții de inovare și transformare digitală, anunță că investește până în 2027, la nivel internațional, 350 de milioane de euro în fuziuni, achiziții și Inteligență Artificială. De-a lungul celor 37 de ani de la lansare, grupul Stefanini a realizat aproximativ 40 de achiziții la nivel global.
România este un centru tehnologic strategic pentru operațiunile companiei din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), având la nivel local 1.500 de angajați care livrează servicii de dezvoltare și întreținere de aplicații, securitate cibernetică, platformă M365, infrastructură cloud și suport tehnic la distanță.
Prezent în 41 de țări, grupul a obținut anul trecut venituri globale 1,4 miliarde de dolari și intenționează să investească 350 milioane de dolari în fuziuni, achiziții și inteligență artificială până în 2027.
„Anul 2025 marchează un alt pas important în strategia globală a Stefanini Group. Ne uităm mereu spre viitor și căutăm modalități de a excela. Urmărirea sinergiei globale cu o gândire AI First ne va face și mai consecvenți în a oferi clienților noștri tot ce avem mai bun”, spune Marco Stefanini, fondator și CEO global al Stefanini Group.
La nivel global, grupul se va concentra pe consolidarea poziției în domeniul serviciilor și dezvoltarea acestora cu ajutorul Inteligenței Artificiale. În acest sens, grupul și-a reorganizat portofoliul extins de servicii, complet îmbunătățit de Inteligența Artificială, în șapte divizii de business, și a reorganizat structura globală de marketing.
Obiectivul este ca astfel clienții Stefanini să perceapă compania ca un furnizor unic pentru îndeplinirea obiectivelor:
Astfel, cele șapte divizii de servicii și brandurile prin care sunt promovate acestea sunt:
1. Tehnologie prin brandul Stefanini Technology
2. Securitate cibernetică prin brandul Stefanini Cyber
3. Data & Analytics va avea două branduri: Stefanini Data & Analytics și Stefanini Woopi
4. Tehnologie financiară: Topaz, Orbitall și Saque e Pague
5. Operațiuni prin brandurile Stefanini Operations și Next
6. Producție și lanț de aprovizionare prin brandurile Stefanini IHM
7. Comerț și marketing prin brandurile Gauge și W3haus
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„În urma fuziunilor și achizițiilor realizate, ne-am mărit considerabil portofoliul. Prin urmare, a fost necesar să integrăm noile businessuri și să asigurăm o mai mare sinergie a brandului organizației pentru a face investițiile în promovare, marketing și comunicare mai eficiente. Avem deja mai mult de 250 de povești de succes în domeniul Inteligenței Artificiale și am generat rezultate solide pentru 100 de clienți din întreaga lume. Acest lucru ne oferă un istoric excepțional pentru a continua să aducem valoare pentru mai multe companii la nivel global”, a explicat Guilherme Stefanini, Chief Marketing Officer la nivel global al grupului Stefanini.
Pentru a sprijini noua direcție a companiei, Stefanini Group anunță, de asemenea, o nouă structură de marketing sub conducerea lui Guilherme Stefanini, care a preluat funcția de CMO global în mai 2024.
Acesta a lucrat la reorganizarea echipei într-o divizie globală de marketing cu peste 100 de persoane.
Astfel, zona de social media, conținut și website va fi condusă de Rafael Macedo, vicepreședinte global al operațiunilor de marketing. Cu o experiență de peste 21 de ani, Macedo a deținut anterior funcția de CEO al W3haus, agenția de creație a grupului Stefanini.
„Noua structură globală ne va sprijini sa evoluăm în ceea ce privește integrarea livrărilor și a comunicării”, explică Rafael Macedo, vicepreședinte global al operațiunilor de marketing.
Pe de altă parte, zona de branding aflată în noua divizie de Global Brand Management, este condusă de Bibiana Lopez, care are misiunea de a crește notorietatea grupului Stefanini.
„Sunt bucuroasă să accept provocarea de a lucra pentru un brand care crede în co-creație și este profund ancorat în a pune Inteligenta Artificială în centrul activității”, spune Bibiana Lopez.
Managerul are 25 de ani de experiență în branding, marketing 360 și comunicare orientată spre rezultate. Anterior, ea a lucrat la Samsung în domeniul marketingului și ca strateg în agenții precum DM9DDB, Publicis, TBWA și Y&R. Bibiana Lopez îi va raporta direct lui Guilherme Stefanini.
De asemenea, Tania Herrezeel, fost director de marketing al Stefanini pentru zona Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), deține din acest an funcția de director de marketing pentru emisfera nordică.
„Anul 2025 reprezintă o schimbare semnificativă în modul în care grupul comunică cu publicul”, adaugă Guilherme Stefanini.
Stefanini este o multinațională globală din domeniul tehnologiei, originară din Brazilia, cu experiență de 37 de ani și prezență în 41 de țări. Compania investește într-un ecosistem complet de inovare pentru a deservi industrii precum retail, automotive, producție sau industria financiară.