Grupul auto german Volkswagen este pregătit pentru programata interzicere a comercializării de noi automobile echipate cu motoare cu ardere internă în Europa, începând din anul 2035, pe măsură ce îşi extinde gama de modele electrice, a declarat directorul general Oliver Blume, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Suntem pregătiţi pentru interzicerea motoarelor pe combustie în Europa din 2035”, a declarat Oliver Blume cu ocazia Salonului auto IAA de la Munchen.

Potrivit lui Blume, graţie parteneriatelor încheiate în China, Volkswagen, al doilea mare producător mondial de automobile, va putea să îşi diminueze costurile cu bateriile prin reducerea cu 50% a costurilor la nivelul celulelor pentru baterii.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Producătorii auto din Europa sunt presaţi de constructorii chinezi de automobile electrice, care au pus la punct modele mai ieftine şi mai prietenoase cu consumatorii pe piaţa lor domestică şi acum încep să se extindă în Europa.

“Cred că şansele noastre sunt bune. Ştim cum să construim automobile de calitate. Va trebui să lucrăm din greu pe partea de costuri”, a precizat Oliver Blume.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania.

Volkswagen se aşteaptă să livreze aproximativ 9,5 milioane vehicule în 2023, în creştere faţă de 8,26 milioane de vehicule anul trecut. De asemenea, veniturile sunt aşteptate să fie cu 10% până la 15% mai mari în 2023 decât în 2022, ceea ce sugerează că Volkswagen se aşteaptă la vânzări de 307 până la 331 miliarde de euro în acest an.