Bugetul alocat de clienţi pentru masa de Paşte de anul acesta începe de la 750 de lei şi poate depăşi în medie 1.000 de lei, arată datele hipermarketului online Freshful by eMAG.
”Bugetul alocat de clienţi pentru masa de Paşte de anul acesta începe de la 750 de lei şi poate depăşi în medie 1.000 de lei. Din coşul de cumpărături nu vor lipsi produsele tradiţionale apreciate precum ouăle, chiar gata vopsite, cozonacul, pasca sau drobul de miel”, anunţă compania.
Febra cumpărăturilor a început deja cu două săptămâni înainte de Paştele ortodox şi numărul vizitelor pe platforma Freshful şi în aplicaţie a crescut cu 30% faţa de săptămânile anterioare, perioada fiind marcată şi de Paştele catolic şi sărbătoarea Floriilor, arată datele platformei.
Ouăle conduc în topul celor mai cumpărate produse tradiţionale, alimente care înregistrează vânzări de 3 ori mai mari în această perioadă.
„Cei mai mulţi dintre clienţii noştri încep să se pregătească de cumpărături cu două săptămâni înainte de Paşte, adăugând treptat în coş produsele lor preferate”, a declarat Andrei Popescu, general manger Freshful by eMAG
Freshful vinde şi produse deja gătite, iar printre acesta se regăsesc ouăle deja vopsite, drobul şi produsele ready-meal. Comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut, clienţii Freshful comandă mai mult anul acesta produse din categoria verdeţurilor, produse româneşti, precum salata, ceapa şi usturoiul verde, mărarul, pătrunjelul, leuşteanul, spanacul şi urzicile.
Din martie anul acesta, pe lângă Bucureşti şi Ilfov, Freshful livrează şi în Ploieşti, adăugând în aria sa de acoperire şi alte 22 de localităţi din Ilfov.