Huawei Technologies vrea să își extindă prezența în indutria auto. Colaborări cu mai mulţi producători de automobile pentru a produce maşini electrice marca Aito

Huawei Facebook

Grupul Huawei Technologies colaborează cu mai mulţi producători de automobile chinezi pentru a produce maşini electrice marca Aito, pentru a-şi extinde prezenţa în industria auto, a declarat directorul general al companiei Huawei Smart Car transmite Reuters.

Huawei va face echipă cu Chery Automobile, BAIC Motor şi Anhui Jianghuai Automobile Group pentru dezvoltarea şi fabricarea în comun a vehiculelor cu marca Aito, a declarat Richard Yu, CEO-ul Huawei Smart Car, la forumul China EV 100 din Beijing.

Huawei, care are deja un parteneriat cu Seres Group pentru a produce maşini Aito, plănuieşte o serie de modele, care includ SUV-uri, sedanuri şi vehicule multifuncţionale sub marca Aito, a adăugat Yu.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

”Am dori să folosim pe deplin resursele de capacitate de producţie ale producătorilor auto”, a spus Yu.

Seres a vândut în 2022 un total de 80.000 de maşini Aito cu sistemul HarmonyOS al Huawei, dezvoltat de companie ca alternativă la Android, în creştere de peste şase ori faţă de acum un an, potrivit dosarelor companiei.

Preşedintele Huawei, Eric Xu, a reiterat vineri, într-o conferinţă de presă, că grupul nu produce maşini pe cont propriu, ci doar ajută alţi producători de automobile să producă vehicule mai bune.

Huawei a fost lovit de o serie de restricţii la exporturi, de către Washington, care spune că este un risc de securitate, ceea ce compania neagă.

Sancţiunile au împiedicat Huawei să cumpere componente cheie, precum şi să folosească sistemul de operare Android al Google.

Sancţiunile au afectat, de asemenea, parteneriatele Huawei cu producătorii auto mondiali, care au renunţat în ultimii doi ani să mai folosească tehnologiile Huawei de conectivitate pentru vehicule, a spus Yu sâmbătă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: