Retailerul suedez de mobilă IKEA se axează, în perioada următoare, pe folosirea inteligenței artificiale și a digitalizării pentru a face serviciile și produsele mai accesibile pentru clienți.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Retailerul integrează, deja, în cele trei magazine un set de instrumente cu AI și folosește drone autonome, pentru a urmări inventarul și a asigura disponibilitatea produselor.
Pentru a optimiza interacțiunea cu clienții, compania va integra canale omnichannel. Anul trecut a fost deschis un studio de planificare de comenzi în România cu puncte de livrare în Oradea, Cluj, Brașov, Sibiu și Iași.
IKEA are în funcțiune un studio de planificare și comandă în Constanța, cu puncte de ridicare a comenzilor în Oradea, Cluj, Brașov, Sibiu și Iași.
În ceea ce privește protejarea mediului, compania are ca scop să reducă amprenta de carbon cu 50% până în 2030 prin încurajarea economiei circulare, gestionarea responsabilă a deșeurilor și sprijinul în gestionarea schimbărilor climatice.