Retailerul suedez de mobilă IKEA se axează, în perioada următoare, pe folosirea inteligenței artificiale și a digitalizării pentru a face serviciile și produsele mai accesibile pentru clienți.
Retailerul integrează, deja, în cele trei magazine un set de instrumente cu AI și folosește drone autonome, pentru a urmări inventarul și a asigura disponibilitatea produselor.
Pentru a optimiza interacțiunea cu clienții, compania va integra canale omnichannel. Anul trecut a fost deschis un studio de planificare de comenzi în România cu puncte de livrare în Oradea, Cluj, Brașov, Sibiu și Iași.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
IKEA are în funcțiune un studio de planificare și comandă în Constanța, cu puncte de ridicare a comenzilor în Oradea, Cluj, Brașov, Sibiu și Iași.
În ceea ce privește protejarea mediului, compania are ca scop să reducă amprenta de carbon cu 50% până în 2030 prin încurajarea economiei circulare, gestionarea responsabilă a deșeurilor și sprijinul în gestionarea schimbărilor climatice.